Актуальність матеріалу, викладеного у статті,
обумовлена нагальними потребами суспільства у створенні інформаційно-
освітніх систем, сприянні впровадженню новітніх інформаційних технологій
у процеси управління освітою. Розглянуто сутність інноваційних технологій
навчання щодо їх акмеологічної парадигми, теоретико-методологічні основи
педагогічної технології та проаналізовано їх вплив на навчально-виховну
складову практиці вищого навчального закладу. Ключові слова: акмеологічна
парадигма навчання, інноваційні технології, теоретично-методологічна
технологія, навчально-виховна практика, індивідуальний стиль навчання.
Актуальность материала, изложенного в статье,
обусловленная неотложными потребностями общества в создании
информационно-образовательных систем, содействии внедрению новейших
информационных технологий в процессы управления образованием.
Рассмотрена сущность инновационных технологий учебы относительно их
акмеологической парадигмы, теоретически-методологические основы
педагогической технологии и проанализировано их влияние на учебно-
воспитательную составляющую практики высшего учебного заведения.
Actuality of the material stated in the paper is caused by urgent
requirements of a society for creation of information-educational systems,
assistance in introduction of the newest information technology for managing
educational processes. The essence of innovative technologies of studying
concerning their archeological paradigms, theoretically methodological bases of
pedagogical technology is considered, and their influence on a teaching and
educational component of practice of a higher educational institution is analyzed.