Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проектування та інноваційні технології в педагогічному процесі вищої школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андреєв, Д. Я.
dc.date.accessioned 2014-10-27T14:12:47Z
dc.date.available 2014-10-27T14:12:47Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Андреєв Д. Я. Проектування та інноваційні технології в педагогічному процесі вищої школи Андреєв Д. Я. // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Теорія і практика навчання та виховання [Текст] . Вип. 21 / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ; редкол. В. П. Андрущенко (голова) [та ін.]. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2008. - С. 3-9 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5890
dc.description.abstract Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена нагальними потребами суспільства приєднання до Болонського процесу. Показано на прикладі освітянської діяльності як проводиться робота з адаптації нашої освітньої системи до Болонського процесу, та які проблеми постають у зв’язку з цим. У статті розглядається проблемо - орієнтований аналіз стану закладу освіти, управлінські інновації, які допомагають зробити педагогічний процес більш дієвим та поглибленим. Даються висновки основним ознакам технологічності в освіті, описується цілісний алгоритм організації ефективного засвоєння знань, умінь і навичок, яка характеризується оптимальною комбінацією основних навчальних компонентів (зміст, прийоми і методи, форми і засоби). uk_UA
dc.description.abstract Urgency of the material stated in article, caused by urgent requirements of a society of transition to Bolonsky process. It is shown on an example of educational activity as operation with adapting of our educational system to Bolonsky process is spent and what problems appear in this connection. In article it is considered to the educational problem - the oriented analysis of a state of an education system, administrative innovations which help to make pedagogical process more effective and deepened. Outputs to the main tags of usage of an information technology in derivation are given, the complete algorithm of the organization of an effective utilization of knowledge, skills which is described characterized by an optimal combination of the main educational components (the maintenance, receptions and methods, forms and training tools). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject інновація uk_UA
dc.subject навчальна технологія uk_UA
dc.subject партисипативне управління uk_UA
dc.subject фасилітативне управління uk_UA
dc.subject an innovation uk_UA
dc.subject educational technology uk_UA
dc.subject participate handle uk_UA
dc.subject phasilitative handle uk_UA
dc.title Проектування та інноваційні технології в педагогічному процесі вищої школи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу