Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Місце засобів педагогічної діагностики в структурі електронного підручника: теоретичні засади застосування

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Клименко, О.І.
dc.date.accessioned 2014-10-22T11:03:57Z
dc.date.available 2014-10-22T11:03:57Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Клименко О.І. Місце засобів педагогічної діагностики в структурі електронного підручника: теоретичні засади застосування Клименко О.І. // Актуальні проблеми теорії соціальних комунікацій: Матеріали науково-звітної конференції викладачів кафедри журналістики Інституту української філології та літературної творчості ім. А. Малишка НПУ ім. М.П. Драгоманова : збірник наукових доповідей / Інститут української філології НПУ ім. М.П. Драгоманова. Випуск III. – К. : Ореол-сервіс, 2013. – c. 22-29 uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5868
dc.description.abstract Статтю присвячено аналізу теоретичних засад створення і використання засобів педагогічної діагностики навчальних результатів та осмисленню їх місця в структурі електронного підручника у відповідності до сутності та способів реалізації його дидактичних функцій; визначено роль електронного підручника для вищої школи в системі дидактичних засобів навчання та його можливості у вдосконаленні якості професійної освіти; окреслено перспективи розвитку електронного підручника з урахуванням процесу інтеграції систем контролю навчальних результатів студентів. uk_UA
dc.description.abstract The article discusses the theoretical principles of the creation and use of educational assessment learning outcomes and understanding of their place in the structure of the electronic textbook according to the nature and methods of its teaching functions, the role of electronic textbook for high school in the teaching and learning of its ability to improve the quality professional education, outlined the prospects of e-textbook based on the integration process control systems learning outcomes of students. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher К. : Ореол-сервіс, 2013. uk_UA
dc.subject електронний підручник uk_UA
dc.subject дидактичні функції електронного підручника uk_UA
dc.subject засоби педагогічної діагностики uk_UA
dc.subject інформаційно-діагностичні системи uk_UA
dc.subject electronic tutorial teaching as an electronic textbook uk_UA
dc.subject educational assessment tools uk_UA
dc.subject.classification 371.671(0.034) uk_UA
dc.title Місце засобів педагогічної діагностики в структурі електронного підручника: теоретичні засади застосування uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу