В статье актуализируется проблема музыкально-эстетического воспитания младших школьников на национальной основе, раскрывается процесс обогащения полихудожественного тезауруса учеников общеобразовательных школ с венгерским языком обучения путем изучения особенностей традиций искусства родного народа (венгерского) и народа страны проживания (украинского).
У статті актуалізується проблема музично-естетичного виховання молодших школярів на національній основі, розкривається процес збагачення поліхудожнього тезаурусу учнів загальноосвітніх шкіл з угорською мовою навчання шляхом вивчення особливостей традицій мистецтва рідного народу (угорського) і народу країни проживання (українського).
In the article the problem is updated musical aesthetic education of younger students on a national basis, revealed enrichment process polyart thesaurus pupils in general education schools with hungarian language of instruction by examining features art traditions of their people (hungarian) and the people of the country of residence (ukrainian).