ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кожевнікова, Л.В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2014-10-13T17:11:52Z | |
dc.date.available | 2014-10-13T17:11:52Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Кожевнікова Л.В. Музично-виконавський розвиток студентів у процесі роботи над творами малої форми / Л.В. Кожевнікова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 8 (13) : Матеріали III Міжнар. наук.-практич. конференції "Гуманістичні орієнтири мистецької освіти". - С. 70-72 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5803 | |
dc.description.abstract | В статье обосновывается важность изучения в фортепианном классе произведений малых форм, рассмотрены рациональные пути их разучивания будущими учителями музыки. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті обгрунтовується важливість вивчення в фортепіанному класі творів малих форм, розглянуті раціональні шляхи їх розучування майбутніми учителями музики. | uk_UA |
dc.description.abstract | he article explains the importance of studying in the piano class of small forms creation, considered rational ways of learning the future music teachers. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | интерпретация | uk_UA |
dc.subject | interpretation | uk_UA |
dc.subject | інтерпретація | uk_UA |
dc.subject | музыкально-исполнительское развитие | uk_UA |
dc.subject | мusic and performing development | uk_UA |
dc.subject | музично-виконавський розвиток | uk_UA |
dc.subject | варьирование | uk_UA |
dc.subject | variation | uk_UA |
dc.subject | варіювання | uk_UA |
dc.subject.classification | 378.016:78 | uk_UA |
dc.title | Музично-виконавський розвиток студентів у процесі роботи над творами малої форми | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |