ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Міщанчук, В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2014-10-03T19:22:36Z | |
dc.date.available | 2014-10-03T19:22:36Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Міщанчук В. Застосування сугестивно-педагогічних технологій у професійній підготовці майбутніх вчителів музики / В. Міщанчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2010. - Вип. 9 (14). - С. 36-39 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5747 | |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются такие понятия как «сознание» и «подсознание», которые составляют основу суггестивно-педагогических технологий, что позволяет решать учебные, профессиональные и творческие задачи; внедрение в профессиональную подготовку будущих учителей музыки суггестивно-педагогических технологий, которые основываются на объединении сознательных и бессознательных компонентов психики, способствуют формированию образного мышления. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються такі поняття як «свідомість» і «підсвідомість», які складають основу суггестивно-педагогічних технологій, що дозволяє вирішувати навчальні, професійні та творчі завдання; впровадження в професійну підготовку майбутніх вчителів музики суггестивно-педагогічних технологій, які грунтуються на об'єднанні свідомих і несвідомих компонентів психіки, сприяють формуванню образного мислення. | |
dc.description.abstract | The article deals with concepts such as "consciousness" and "subconscious", which form the basis of suggestive and educational technology, which allows to solve educational, professional and creative tasks; introduction of professional training future teachers of music suggestive and pedagogical technologies, which are based on a combination of conscious and unconscious components of the psyche, contribute to the formation of creative thinking. | |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | суггестивно-педагогические технологии | uk_UA |
dc.subject | suggestive and educational technology | uk_UA |
dc.subject | суггестивно-педагогічні технології | uk_UA |
dc.subject | сознательное | uk_UA |
dc.subject | conscious | uk_UA |
dc.subject | свідоме | uk_UA |
dc.subject | учитель музыки | uk_UA |
dc.subject | music teacher | uk_UA |
dc.subject | вчитель музики | uk_UA |
dc.subject | бессознательное | |
dc.subject | unconscious | |
dc.subject | несвідоме | |
dc.subject.classification | 371.132+371.134:78 | uk_UA |
dc.title | Застосування сугестивно-педагогічних технологій у професійній підготовці майбутніх вчителів музики | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |