ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Гаврильчик, Л.М. | |
dc.date.accessioned | 2014-10-03T10:33:04Z | |
dc.date.available | 2014-10-03T10:33:04Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Гаврильчик Л. М. Навчання як процес міжособистісного спілкування: педагогіко-психологічні основи мотивації / Л. М. Гаврильчик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2010. - Вип. 9 (14). - С. 15-20 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5740 | |
dc.description.abstract | В статье рассматривается влияние личностных установок преподавателя на процесс обучения студентов и формирования у них мотивации к самостоятельным занятиям музыкой. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається вплив особистісних установок викладача на процес навчання студентів і формування у них мотивації до самостійних занять музикою. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article examines the influence of teacher attitudes on the process of student learning and the formation of motivation to engage in independent making music. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | uk_UA |
dc.subject | формирование отношений | uk_UA |
dc.subject | the establishment of relationships | uk_UA |
dc.subject | формування відносин | uk_UA |
dc.subject | вербальное и невербальное общение | uk_UA |
dc.subject | verbal and non-verbal communication | uk_UA |
dc.subject | вербальне і невербальне спілкування | uk_UA |
dc.subject | способы мотивации | uk_UA |
dc.subject | ways to motivate | uk_UA |
dc.subject | способи мотивації | uk_UA |
dc.subject.classification | 371.3.015.3:159.947.5 | uk_UA |
dc.title | Навчання як процес міжособистісного спілкування: педагогіко-психологічні основи мотивації | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |