Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дослідження рівня сформованості художньо-мовленнєвих умінь майбутніх учителів музики на основі хормейстерської підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лєснік, О.С.
dc.date.accessioned 2014-09-25T20:05:50Z
dc.date.available 2014-09-25T20:05:50Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Лєснік О.С. Дослідження рівня сформованості художньо-мовленнєвих умінь майбутніх учителів музики на основі хормейстерської підготовки / О. С. Лєснік // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14: Теорія і методика мистецької освіти : сборник / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 7 (12) : Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції " Гуманістичні орієнтири мистецької освіти", 22-24 квітня 2009 р.: до 175-річчя Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. - С. 105-111 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5716
dc.description.abstract В статье актуализирована проблема формирования художественно-языковых (речевых) умений будущих учителей музыки, которые формируются и используются в вокально - хоровой самостоятельной работе. Предлагается определение понятия «художественно - языковые (речевые) умения» и «художественно-языковые умения будущих учителей музыки на основе хоровой практики». Подчеркивается значение дирижерского жеста в компонентной структуре художественно-языковых умений. Представлены критерии, показатели и уровни сформированности данных умений у будущих учителей музыки. ru_RU
dc.description.abstract У статті актуалізована проблема формування художньо-мовних (мовленнєвих) умінь майбутніх вчителів музики, які формуються і використовуються в вокально - хоровій самостійній роботі. Пропонується визначення поняття «художньо - мовні (мовленнєві) уміння» і «художньо-мовні вміння майбутніх вчителів музики на основі хорової практики». Підкреслюється значення диригентського жесту в компонентної структурі художньо-мовних умінь. Представлені критерії, показники та рівні сформованості даних умінь у майбутніх учителів музики. ru_RU
dc.description.abstract In this paper the problem of forming actualized artistic language (speech) skills of the future music teachers, who formed and used in the vocal - choral work independently. Proposes a definition of the concept of "art - language (verbal) skills" and "artistic language skills of future music teachers based choir practice". Emphasizes the importance of the conductor's gesture component structure of the artistic and linguistic skills. The criteria, indicators and levels of formation of these abilities at the future music teachers. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject художественно-языковые умения ru_RU
dc.subject аrt and language skills ru_RU
dc.subject художньо-мовні вміння ru_RU
dc.subject аrt and language skills of future music teacher ru_RU
dc.subject художественно-языковые умения будущего учителя музыки ru_RU
dc.subject художньо-мовні вміння майбутнього вчителя музики ru_RU
dc.subject дирижерский жест ru_RU
dc.subject conductor's gesture ru_RU
dc.subject диригентський жест ru_RU
dc.subject техника дирижера ru_RU
dc.subject conductor's technique ru_RU
dc.subject техніка диригента ru_RU
dc.subject.classification 371.134:78.071.2:811 ru_RU
dc.title Дослідження рівня сформованості художньо-мовленнєвих умінь майбутніх учителів музики на основі хормейстерської підготовки ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу