ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сегеда, Н.А.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2014-09-12T07:39:30Z | |
dc.date.available | 2014-09-12T07:39:30Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Історіогенеза педагогічного осмислення соціокультурного явища розвитку людини як підґрунтя наукового оформлення проблеми людиномірності освіти крізь життя / Н.А.Сегеда // Людиномірність у культурі, науці та освіті: філософсько-методологічні аспекти: монографія / Авт. кол.; за заг. ред.. В.В.Молодиченка. – Мелітополь : Видавництво МДПУ ім. Б.Хмельницького, 2013. – C.204-221. | ru_RU |
dc.identifier.isbn | 978-617-70-55-23-4 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5701 | |
dc.description.abstract | Монографія висвітлює філософсько-методологічні аспекти людиномірності в культурі, науці та освіті. Авторський колектив пропонує концептуалізацію філософсько-методологічних засад людиномірності культури, науки й освіти, висвітлює духовно-практичні смисли людиномірності в культурній реальності, аналізує психолого-педагогічні імперативи та максими людиномірності освіти. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво МДПУ ім. Б.Хмельницького | ru_RU |
dc.subject.classification | 111.32:[008+001+37] | ru_RU |
dc.title | Історіогенеза педагогічного осмислення соціокультурного явища розвитку людини як підґрунтя наукового оформлення проблеми людиномірності освіти крізь життя | ru_RU |
dc.type | Book chapter | ru_RU |