Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Педагогический профессионализм : историко-цивилизационный подход

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Гузий, Н.В.
dc.date.accessioned 2014-09-11T19:23:31Z
dc.date.available 2014-09-11T19:23:31Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Образование и социальные вызовы ХХ века : монография / под ред. М.Л.Левицкого, Г.Н.Филонова, О.В.Суходольской-Кулешовой. – М. : Учреждение РАО “Институт научной информации и мониторинга”, 2010. - 240 c. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5693
dc.description.abstract У главі монографії розглядається історико-цивілізаційний підхід вивчення особливостей педагогічного професіоналізму, що сприяє не лише встановленню глибинних логічних зв'язків у розвитку педагогічних явищ та процесів, виявленню якісних особливостей певних етапів, періодів їхнього дослідження тощо, але й допомагає обґрунтовано визначати значущі закономірності, тенденції, а також здійснювати їх подальше прогнозування. ru_RU
dc.language.iso ru ru_RU
dc.publisher Учреждение РАО “Институт научной информации и мониторинга” ru_RU
dc.subject Педагогический профессионализм, историко-цивилизационный подход, типы педагогических цивилизаций ru_RU
dc.subject Pedagogical professionalism, historical and civilizational approach, types of pedagogical civilizations ru_RU
dc.subject Педагогічний професіоналізм, історико-цивілізаційний підхід, типи педагогічних цивілізацій ru_RU
dc.subject.classification 37.1 ru_RU
dc.title Педагогический профессионализм : историко-цивилизационный подход ru_RU
dc.type Book chapter ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics