ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Гузий, Н.В. | |
dc.date.accessioned | 2014-09-11T19:23:31Z | |
dc.date.available | 2014-09-11T19:23:31Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Образование и социальные вызовы ХХ века : монография / под ред. М.Л.Левицкого, Г.Н.Филонова, О.В.Суходольской-Кулешовой. – М. : Учреждение РАО “Институт научной информации и мониторинга”, 2010. - 240 c. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5693 | |
dc.description.abstract | У главі монографії розглядається історико-цивілізаційний підхід вивчення особливостей педагогічного професіоналізму, що сприяє не лише встановленню глибинних логічних зв'язків у розвитку педагогічних явищ та процесів, виявленню якісних особливостей певних етапів, періодів їхнього дослідження тощо, але й допомагає обґрунтовано визначати значущі закономірності, тенденції, а також здійснювати їх подальше прогнозування. | ru_RU |
dc.language.iso | ru | ru_RU |
dc.publisher | Учреждение РАО “Институт научной информации и мониторинга” | ru_RU |
dc.subject | Педагогический профессионализм, историко-цивилизационный подход, типы педагогических цивилизаций | ru_RU |
dc.subject | Pedagogical professionalism, historical and civilizational approach, types of pedagogical civilizations | ru_RU |
dc.subject | Педагогічний професіоналізм, історико-цивілізаційний підхід, типи педагогічних цивілізацій | ru_RU |
dc.subject.classification | 37.1 | ru_RU |
dc.title | Педагогический профессионализм : историко-цивилизационный подход | ru_RU |
dc.type | Book chapter | ru_RU |