Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах сучасної парадигми вищої фізкультурної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карпюк, Р.П.
dc.date.accessioned 2014-06-20T13:33:31Z
dc.date.available 2014-06-20T13:33:31Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Карпюк Р.П. Методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах сучасної парадигми вищої фізкультурної освіти / Р.П. Карпюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 15. “Науково-педагогічні проблеми фізичної культури /фізична культура і спорт/”36. Наукових праць / За ред. Г. М. Арзютова. - К.:Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. - Випуск 3K(44)14 – С. 311-315 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5404
dc.description.abstract У статті зазначено, що з позицій сьогодення одним з пріоритетних соціальних завдань нашої держави є трансформація сфери вищої фізкультурної освіти відповідно до світових тенденцій у цій галузі і до вимог сучасного ринку зайнятості населення. Зміна соціокультурної й економічної ситуації, зміна освітніх і наукових парадигм на сучасному етапі розвитку суспільства спричинили необхідність переосмислення функціонального призначення фізичної культури у формуванні особистості, її світогляду, розвитку адаптивних здібностей. Це, у свою чергу, призвело до зміни змісту вищої фізкультурної освіти, спрямованого на вирішення нових освітніх завдань підготовки майбутніх учителів фізичної культури, пов’язаних зі здоров’язбережувальною діяльністю. ru_RU
dc.description.abstract The article noted that from the standpoint of the present time one of the priority tasks of social transformation of our country is the sphere of higher sports education in line with global trends in the industry and with the requirements of the modern market employment. Changing socio-cultural and economic conditions, changes in the educational and scientific paradigms at the present stage of development of society entailed the need to rethink the functional purpose of physical culture in the formation of personality, its outlook and the development of adaptive abilities. This, in turn, led to a change in the content of higher sports education, aimed at solving new educational tasks of training future teachers of physical training, activities related preservation of health. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject методологічні підходи ru_RU
dc.subject підготовка ru_RU
dc.subject майбутні вчителі фізичної культури ru_RU
dc.subject сучасна парадигма ru_RU
dc.subject вища фізкультурна освіта ru_RU
dc.subject methodological approaches ru_RU
dc.subject training future teachers of physical culture ru_RU
dc.subject modern paradigm ru_RU
dc.subject higher physical education ru_RU
dc.subject.classification 378.091.12.013.3-051:796 ru_RU
dc.title Методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах сучасної парадигми вищої фізкультурної освіти ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу