ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кан, Ю.Б. | |
dc.date.accessioned | 2014-06-20T13:31:19Z | |
dc.date.available | 2014-06-20T13:31:19Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Кан Ю.Б. Дослідження рівня фізичної підготовленості учнів з різними психодинамічними властивостями / Ю.Б. Кан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 15. “Науково-педагогічні проблеми фізичної культури /фізична культура і спорт/”36. Наукових праць / За ред. Г. М. Арзютова. - К.:Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. - Випуск 3K(44)14 – С. 298-303 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5401 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються питання диференційованого підходу у фізичному вихованн старшокласників. Учні-флегматики та меланхоліки підвищили рівень виконання нормативів з фізичної підготовленості після застосування диференційованого підходу з розвитку їх фізичних якостей. | ru_RU |
dc.description.abstract | In article discusses a differentiated approach in physical education high school students. Students phlegmatic and melancholic increased level of performance standards for physical fitness after a differentiated approach of the development of their physical qualities. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | диференційований підхід | ru_RU |
dc.subject | фізичне виховання | ru_RU |
dc.subject | психодинамічні властивості | ru_RU |
dc.subject | differential treatment | ru_RU |
dc.subject | physical education | ru_RU |
dc.subject | psychodynamic properties | ru_RU |
dc.subject.classification | 796.01:159.91 | ru_RU |
dc.title | Дослідження рівня фізичної підготовленості учнів з різними психодинамічними властивостями | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |