Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дослідження рівня фізичної підготовленості учнів з різними психодинамічними властивостями

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кан, Ю.Б.
dc.date.accessioned 2014-06-20T13:31:19Z
dc.date.available 2014-06-20T13:31:19Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Кан Ю.Б. Дослідження рівня фізичної підготовленості учнів з різними психодинамічними властивостями / Ю.Б. Кан // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 15. “Науково-педагогічні проблеми фізичної культури /фізична культура і спорт/”36. Наукових праць / За ред. Г. М. Арзютова. - К.:Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. - Випуск 3K(44)14 – С. 298-303 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5401
dc.description.abstract У статті розглядаються питання диференційованого підходу у фізичному вихованн старшокласників. Учні-флегматики та меланхоліки підвищили рівень виконання нормативів з фізичної підготовленості після застосування диференційованого підходу з розвитку їх фізичних якостей. ru_RU
dc.description.abstract In article discusses a differentiated approach in physical education high school students. Students phlegmatic and melancholic increased level of performance standards for physical fitness after a differentiated approach of the development of their physical qualities. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject диференційований підхід ru_RU
dc.subject фізичне виховання ru_RU
dc.subject психодинамічні властивості ru_RU
dc.subject differential treatment ru_RU
dc.subject physical education ru_RU
dc.subject psychodynamic properties ru_RU
dc.subject.classification 796.01:159.91 ru_RU
dc.title Дослідження рівня фізичної підготовленості учнів з різними психодинамічними властивостями ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу