У статті проаналізовано погляди одного з головних ідеологів реформаторської педагогіки шведської письменниці, відомого педагога ХХ ст. Еленн Кей. Педагогічні ідеї Еленн Кей, що формувалися під впливом гуманістичної традиції у філософії та педагогічної думки, філософії позитивізму та народної педагогіки Швеції, ставлять у центр педагогічного процесу особистість дитини і спрямовані на розвиток її індивідуальності. Еленн Кей проголосила основоположний принцип нової педагогіки – Vom Kinde aus – виховання “виходячи від дитини”.
The article analyzes the views of one of the main ideologists reformatorskoyi pedagogy Swedish writer, known teacher of the twentieth century. Elenn Kеy.Teaching ideas Elenn Kеy, formed under the influence of the humanistic tradition in philosophy and educational thought, the philosophy of positivism and folk pedagogy Sweden, put in the center of the pedagogical process identity of the child and aimed at developing its identity.Elenn Kеy proclaimed the fundamental principle of the new pedagogy - Vom Kinde aus - education “based on the child”.