Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сучасні виклики підготовки вчителів природничих дисциплін в Угорщині

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боркач, Є.І.
dc.date.accessioned 2014-04-24T09:05:43Z
dc.date.available 2014-04-24T09:05:43Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Боркач Є.І. Сучасні виклики підготовки вчителів природничих дисциплін в Угорщині / Є.І. Боркач // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Випуск LXХХХVІІІ (98). – С. 21-28 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5190
dc.description.abstract У статті аналізуються особливості двоступеневої моделі підготовки вчителів природничих дисциплін в Угорщині та проблеми, що виникли в результаті її впровадження: падіння інтересу до професії вчителя, складності підготовки вчителів за двома спеціальностями в рамках двоступеневої моделі підготовки. В умовах, коли ще не визначено шлях розв’язання посталих проблем, угорські фахівці вбачають у поверненні до традиційної системи підготовки вчителів, що існувала в Угорщині до болонського перетворення вищої освіти країни. ru_RU
dc.description.abstract The present paper analyzes the peculiarities of the consecutive model of science teacher training in Hungary and the problems resulting from its implementation: a decrease in the students’ interest to the profession of physics teacher, the imbalance of preparation for the two professions as well as the decreasing quality of training. Hungarian experts see the way out of this situation in a return to an integrated system of science teacher training that had existed in Hungary prior to the Bologna transformation of higher education. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject підготовка вчителів природничих дисциплін ru_RU
dc.subject Угорщина ru_RU
dc.subject Болонський процес ru_RU
dc.subject science teacher training ru_RU
dc.subject Hungary ru_RU
dc.subject the Bologna process ru_RU
dc.title Сучасні виклики підготовки вчителів природничих дисциплін в Угорщині ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу