ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Бойко, Г. М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2014-04-24T08:56:47Z | |
dc.date.available | 2014-04-24T08:56:47Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5189 | |
dc.description.abstract | У статті представлено та теоретично обґрунтовано принципи моделювання (відтворення) професійної діяльності в навчальному процесі. | ru_RU |
dc.description.abstract | In the article it is presented and in theory grounded principles of design (recreation) of professional activity in an educational process. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | компетентність | ru_RU |
dc.subject | спеціальні компетентності | ru_RU |
dc.subject | типові професійні завдання | ru_RU |
dc.subject | компетентнісний підхід | ru_RU |
dc.subject | моделювання професійної діяльності | ru_RU |
dc.subject | модель, навчальна діяльність | ru_RU |
dc.subject | професійна діяльність | ru_RU |
dc.subject | competence | ru_RU |
dc.subject | typical professional tasks | ru_RU |
dc.subject | designs of professional activity | ru_RU |
dc.subject | model | ru_RU |
dc.subject | educational activity | ru_RU |
dc.subject | professional activity | ru_RU |
dc.title | Теоретико-методологічні основи моделювання професійної діяльності в навчальному процесі | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |