У дисертації досліджено формування економічної культури учнів основної
та старшої школи. У роботі проаналізовано стан розробленості порушеної
проблеми; обґрунтовано структурно-функціональну модель формування
економічної культури учнів основної та старшої школи; визначено педагогічні
умови та технологію формування економічної культури учнів; доведено
ефективність їх впливу на рівень сформованості економічної культури;
розроблено змістові матриці – складові економічної культури; визначено
критерії, показники та рівні сформованості економічної культури учнів
(ідентифікаційний, репродуктивний, продуктивний, системно-творчий);
уточнено та розширено сутність і структуру поняття «економічна культура учнів
загальноосвітньої школи»; обґрунтовані та експериментально перевірені
принципи, зміст, методи, засоби формування економічної культури учнів
основної та старшої школи.
In-process on the basis of study and analysis of the state of developed of this
problem in a theory and practice it is first developed and grounded structurally
functional model of process of forming of economic culture; in theory grounded
pedagogical terms and technology of forming of economic culture of students of basic
and senior school and their efficiency of influence on the level of formed of economic
culture is well-proven; semantic matrices – constituents of economic culture; certainly
criteria, indexes and levels of formed of economic culture of students of general school
(identification, genesial, productive, system creative); essence and structure of concept
«economic culture of students of general school is specified and extended»;
scientifically grounded and pedagogical terms, principles, maintenance, methods,
facilities and technologies forming of economic culture school, are experimentally
tested.