Мистецтво ХХ століття містить особливу концентрацію художньо-історичного часу
та простору й постає узагальненням сукупного досвіду попередніх епох і різних національних
шкіл.
Є достатньо підстав вважати, що фахова підготовка майбутніх учителів музичного
мистецтва потребує більш детального розуміння історичних процесів розвитку музичного
мистецтва ХХ століття, специфіку його функціонування, формування навичок художньо-
педагогічної діяльності. На висвітлення цих актуальних питань і спрямована стаття, мета
якої полягає в науковій аргументації та характеристиці змін у сучасному музичному
мистецтві, на які належить звернути увагу вчителям музики.
Искусство ХХ столетия содержит особенную концентрацию художественно-исторического времени и пространства и является обобщением совокупного опыта предыдущих эпох и разных национальных школ. Есть достаточно оснований считать, что профессиональная подготовка будущих учителей музыкального искусства требует более детального понимания исторических процессов развития музыкального искусства ХХ столетия, специфику его функционирования, формирования навыков художественно-педагогической деятельности. На освещение этих актуальных вопросов и направлена статья, цель которой состоит в научной аргументации и характеристике изменений в современном музыкальном искусстве, на которые следует обратить внимание учителям музыки.
Art of the 20th century has a particular concentration of artistic and historical time and space, is a generalization of the combined experience of previous eras and different national schools. There is
ample reason to believe that the training of future teachers of music requires a detailed understanding of the historical development of musical art of the 20th century, the specificity of its functioning, skills
and educational activities. The coverage of these issues and focus article, which is the scientific reasoning and characteristic changes in contemporary musical art to be brought to the attention of music teachers.