DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 96 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5128
Title: Особливості підходу до усвідомлення нового звукового образу фортепіано в творах сучасних композиторів
Authors: Корзун, В. В.
Keywords: музичний простір
фортепіанні можливості
серіалізм
алеаторика
сонористика
атональна музика
імпровізація
техніка кластерів
додекафонна техніка
глісандо
музыкальное пространство
фортепианные возможности
сериализм
атональная музыка
импровизация
техника кластеров
додекафонная техника
глисандо
musical genres
piano
serializm
aleatorika
sonoristika
atonal music
improvisation
technology clusters
dodekafon technology
glisando
Issue Date: 2011
Publisher: НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Корзун, В. В. Особливості підходу до усвідомлення нового звукового образу фортепіано в творах сучасних композиторів [Текст] / В. В. Корзун // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 96. - С. 110-116.
Abstract: Мистецтво ХХ століття містить особливу концентрацію художньо-історичного часу та простору й постає узагальненням сукупного досвіду попередніх епох і різних національних шкіл. Є достатньо підстав вважати, що фахова підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва потребує більш детального розуміння історичних процесів розвитку музичного мистецтва ХХ століття, специфіку його функціонування, формування навичок художньо- педагогічної діяльності. На висвітлення цих актуальних питань і спрямована стаття, мета якої полягає в науковій аргументації та характеристиці змін у сучасному музичному мистецтві, на які належить звернути увагу вчителям музики.
Искусство ХХ столетия содержит особенную концентрацию художественно-исторического времени и пространства и является обобщением совокупного опыта предыдущих эпох и разных национальных школ. Есть достаточно оснований считать, что профессиональная подготовка будущих учителей музыкального искусства требует более детального понимания исторических процессов развития музыкального искусства ХХ столетия, специфику его функционирования, формирования навыков художественно-педагогической деятельности. На освещение этих актуальных вопросов и направлена статья, цель которой состоит в научной аргументации и характеристике изменений в современном музыкальном искусстве, на которые следует обратить внимание учителям музыки.
Art of the 20th century has a particular concentration of artistic and historical time and space, is a generalization of the combined experience of previous eras and different national schools. There is ample reason to believe that the training of future teachers of music requires a detailed understanding of the historical development of musical art of the 20th century, the specificity of its functioning, skills and educational activities. The coverage of these issues and focus article, which is the scientific reasoning and characteristic changes in contemporary musical art to be brought to the attention of music teachers.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5128
Appears in Collections:Випуск 96

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KORZUN.pdf407.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.