Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Підготовка учителя до реалізації завдань шкільної гігієни (історичний аспект)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тищенко, О. І.
dc.date.accessioned 2014-04-15T11:45:18Z
dc.date.available 2014-04-15T11:45:18Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Тищенко, О. І. Підготовка учителя до реалізації завдань шкільної гігієни (історичний аспект) [Текст] / О. І. Тищенко // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 93. - С. 214-219. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5051
dc.description.abstract У статті обґрунтовано необхідність удосконалення підготовки учителів до реалізації завдань шкільної гігієни на початку XX століття. Акцентується увага на вчителеві та його діяльності, тому що саме вчитель є взірцем наслідування для учнів. Аналізуються способи та методи підготовки педагогів до викладання матеріалу зі шкільної гігієни. Здійснюється аналіз методичних рекомендацій щодо підготовки фахівців молодших класів до застосування знань зі шкільної гігієни на практиці, у побуті, житті. ru_RU
dc.description.abstract В статье обосновывается необходимость усовершенствования подготовки учителей к реализации заданий школьной гигиены в начале XX столетия. Акцентируется внимание на учителе и его деятельности, потому что именно учитель является примером подражания для учеников. Анализируются способы и методы подготовки педагогов к преподаванию материала по школьной гигиене. Проводится анализирование методических рекомендаций относительно подготовки специалистов младших классов к применению знаний о школьной гигиене на практике, в быту, в жизни. ru_RU
dc.description.abstract The necessity of improving teacher training to fulfill the school hygiene tasks on the basis of analysis is justified in the article. The teacher and his work is stressed, because the teacher is the example to follow for the students. The ways and methods for training teachers to make presentation of the material on school hygiene, as well as the direct application of knowledge in the educational process are described. An analysis of guidance on training for application of school hygiene knowledge in practice, at home, in everyday life is performed. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject учитель ru_RU
dc.subject підготовка учителя ru_RU
dc.subject навчання ru_RU
dc.subject навчально-виховний процес ru_RU
dc.subject шкільна гігієна ru_RU
dc.subject подготовка учителя ru_RU
dc.subject обучение ru_RU
dc.subject научно-воспитательный процесс ru_RU
dc.subject школьная гигиена ru_RU
dc.subject teacher ru_RU
dc.subject teacher training ru_RU
dc.subject teaching ru_RU
dc.subject educational process ru_RU
dc.subject the task of school hygiene ru_RU
dc.subject.classification 378 ru_RU
dc.title Підготовка учителя до реалізації завдань шкільної гігієни (історичний аспект) ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу