У статті обґрунтовано необхідність удосконалення підготовки учителів до реалізації завдань шкільної гігієни на початку XX століття. Акцентується увага на вчителеві та його діяльності, тому що саме вчитель є взірцем наслідування для учнів. Аналізуються способи та методи підготовки педагогів до викладання матеріалу зі шкільної гігієни. Здійснюється аналіз методичних рекомендацій щодо підготовки фахівців молодших класів до застосування знань зі шкільної гігієни на практиці, у побуті, житті.
В статье обосновывается необходимость усовершенствования подготовки учителей к реализации заданий школьной гигиены в начале XX столетия. Акцентируется внимание на учителе и его деятельности, потому что именно учитель является примером подражания для учеников. Анализируются способы и методы подготовки педагогов к преподаванию материала по школьной гигиене. Проводится анализирование методических рекомендаций относительно подготовки специалистов младших классов к применению знаний о школьной гигиене на практике, в быту, в жизни.
The necessity of improving teacher training to fulfill the school hygiene tasks on the basis of analysis is justified in the article. The teacher and his work is stressed, because the teacher is the example to follow for the students. The ways and methods for training teachers to make presentation of the material on school hygiene, as well as the direct application of knowledge in the educational process are described. An analysis of guidance on training for application of school hygiene
knowledge in practice, at home, in everyday life is performed.