Статтю присвячено аналізу педагогіки комунікації як освітньої теорії. Простежуються відмінності у тлумаченні терміна "педагогіка комунікації" в німецькій і українській науковій літературі. Розглядається історія становлення цієї теорії, схарактеризовано відмінності в її розумінні в українській і німецькій науковій думці. Виокремлено складові педагогіки комунікації: взаємодія суб'єктів комунікації, інформація, засіб комунікації.
Статья посвящена анализу педагогики коммуникации как образовательной теории. Прослеживаются отличия в интерпретации термина "педагогика коммуникации" в немецкой и украинской научной литературе. Рассматривается история становления этой теории, охарактеризованы отличия в её понимании в украинской и немецкой научной мысли. Выделены составляющие педагогики коммуникации: взаимодействие субъектов коммуникации, информация, средство коммуникации.
The article focuses on the analysis of pedagogics of communication as an educational
theory. Some differences have been traced in the very interpretation of the term “Pedagogics of Communication” in German and Ukrainian scientific literature. Main constituents of pedagogics of
communication have been singled out: interaction of subjects of communication, information as a means of communication.