ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бурбан, Н. М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2014-04-14T11:38:06Z | |
dc.date.available | 2014-04-14T11:38:06Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Бурбан, Н. М. Розвиток педагогіки співробітництва в історії вітчизняної педагогічної думки (1985-1991 роки) [Текст] / Н. М. Бурбан // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 93. - С. 42-48. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5021 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано розвиток педагогіки співробітництва в історії вітчизняної педагогічної думки (1985-1991 роки). Обґрунтовано сутність та зміст педагогіки співробітництва як нової освітньої технології на ґрунті свободи, самодіяльності, активності, відповідальності, спілкування, самовдосконалення суб'єктів освітньої діяльності. | ru_RU |
dc.description.abstract | В статье проанализировано развитие педагогики сотрудничества в истории отечественной педагогической мысли. Обосновано суть и содержание педагогики сотрудничества как новой образовательной технологии на почве свободы, самодеятельности, активности, ответственности, общения, самосовершенствования субъектов образовательной деятельности. | ru_RU |
dc.description.abstract | The development of pedagogics collaboration in the history of native pedagogical thought have been analyzed in this article. The essence and the matter of pedagogics collaboration as a new educational technology on the basis of freedom, self-activity, activity, responsibility, communication and self-perfection of the object of educational activity are proved. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | педагогіка співробітництва | ru_RU |
dc.subject | освітні технології | ru_RU |
dc.subject | свобода | ru_RU |
dc.subject | самодіяльність | ru_RU |
dc.subject | активність | ru_RU |
dc.subject | спілкування | ru_RU |
dc.subject | особистість | ru_RU |
dc.subject | педагоги-новатори | ru_RU |
dc.subject | школяр | ru_RU |
dc.subject | педагогика сотрудничества | ru_RU |
dc.subject | образовательные технологии | ru_RU |
dc.subject | свобода | ru_RU |
dc.subject | самодеятельность | ru_RU |
dc.subject | активность | ru_RU |
dc.subject | общение | ru_RU |
dc.subject | личность | ru_RU |
dc.subject | педагоги-новаторы | ru_RU |
dc.subject | ученик | ru_RU |
dc.subject | pedagogics collaboration | ru_RU |
dc.subject | educational technologies | ru_RU |
dc.subject | freedom | ru_RU |
dc.subject | self-activity | ru_RU |
dc.subject | activity | ru_RU |
dc.subject | communication | ru_RU |
dc.subject | personality | ru_RU |
dc.subject | pedagogue-innovators | ru_RU |
dc.subject | pupil | ru_RU |
dc.subject.classification | 37.013 | ru_RU |
dc.title | Розвиток педагогіки співробітництва в історії вітчизняної педагогічної думки (1985-1991 роки) | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |