У статті проаналізовано розвиток педагогіки співробітництва в історії вітчизняної педагогічної думки (1985-1991 роки). Обґрунтовано сутність та зміст педагогіки співробітництва як нової освітньої технології на ґрунті свободи, самодіяльності, активності, відповідальності, спілкування, самовдосконалення суб'єктів освітньої діяльності.
В статье проанализировано развитие педагогики сотрудничества в истории отечественной педагогической мысли. Обосновано суть и содержание педагогики сотрудничества как новой образовательной технологии на почве свободы, самодеятельности, активности, ответственности, общения, самосовершенствования субъектов образовательной деятельности.
The development of pedagogics collaboration in the history of native pedagogical thought have been analyzed in this article. The essence and the matter of pedagogics collaboration as a new educational technology on the basis of freedom, self-activity, activity, responsibility, communication
and self-perfection of the object of educational activity are proved.