ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Абільтарова, Ельвіза Нуріївна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2014-04-10T08:30:32Z | |
dc.date.available | 2014-04-10T08:30:32Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Абільтарова, Ельвіза Нуріївна. Методика навчання майбутніх інженерів-педагогів охорони праці з використанням комп'ютерних технологій : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Е. Н. Абільтарова ; керівник роботи С. М. Яшанов ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. - 20 с. | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4978 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячено проблемі навчання майбутніх інженерів-педагогів охорони праці з використанням комп’ютерних технологій. Проаналізовано стан розробки проблеми у психолого-педагогічній та науково-методичній літературі. Розроблено методику та модель навчання майбутніх інженерів-педагогів охорони праці з використанням комп’ютерних технологій. Створено та експериментально апробовано електронний підручник з дисципліни “Основи охорони праці”. Обґрунтовано концептуальні підходи та організаційно-педагогічні умови ефективного впровадження комп’ютерних технологій у навчальний процес підготовки інженерів-педагогів. Ефективність впровадження експериментальної методики та авторського програмного засобу аргументовано кількісними та якісними показниками в ході 19 формувального експерименту. | ru_RU |
dc.description.abstract | Dissertation research is dedicated to teaching future labour protection teacher-engineers using computer technologies. The state of development of the problem in psychological, educational, scientific and methodological literature is analysed. The model and methodology of teaching future labour protection teacher-engineers using computer technologies is developed. The electronic textbook in “Fundamentals of Labor Protection” is created and tested by experiments. Conceptual approaches and organizational-pedagogical conditions for effective implementation of computer technologies in the process of training teacher-engineers is substantiated. The effectiveness of application of experimental methods and author’s programming means are given reasons by quantitative and qualitative indicators in the forming experiment. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М.П.Драгомагова | ru_RU |
dc.subject | комп’ютерні технології | ru_RU |
dc.subject | методика навчання | ru_RU |
dc.subject | інженер-педагог | ru_RU |
dc.subject | модель навчання | ru_RU |
dc.subject | електронний підручник | ru_RU |
dc.subject | охорона праці | ru_RU |
dc.subject | методика викладання охорони праці | ru_RU |
dc.subject | computer technology | ru_RU |
dc.subject | teaching methods | ru_RU |
dc.subject | teacher-engineer | ru_RU |
dc.subject | model of teaching | ru_RU |
dc.subject | electronic textbook | ru_RU |
dc.subject | labour protection | ru_RU |
dc.subject | methods of teaching the issues of labor protection | ru_RU |
dc.subject.classification | 371.3 : [37 : 62 : 331.45] : 004 | ru_RU |
dc.title | Методика навчання майбутніх інженерів-педагогів охорони праці з використанням комп’ютерних технологій. | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |