Дисертаційне дослідження присвячено проблемі навчання майбутніх інженерів-педагогів охорони праці з використанням комп’ютерних технологій. Проаналізовано стан розробки проблеми у психолого-педагогічній та науково-методичній літературі.
Розроблено методику та модель навчання майбутніх інженерів-педагогів охорони праці з використанням комп’ютерних технологій. Створено та експериментально апробовано електронний підручник з дисципліни “Основи охорони праці”. Обґрунтовано концептуальні підходи та організаційно-педагогічні умови ефективного впровадження комп’ютерних технологій у навчальний процес підготовки інженерів-педагогів.
Ефективність впровадження експериментальної методики та авторського програмного засобу аргументовано кількісними та якісними показниками в ході
19
формувального експерименту.
Dissertation research is dedicated to teaching future labour protection teacher-engineers using computer technologies. The state of development of the problem in psychological, educational, scientific and methodological literature is analysed.
The model and methodology of teaching future labour protection teacher-engineers using computer technologies is developed. The electronic textbook in “Fundamentals of Labor Protection” is created and tested by experiments. Conceptual approaches and organizational-pedagogical conditions for effective implementation of computer technologies in the process of training teacher-engineers is substantiated.
The effectiveness of application of experimental methods and author’s programming means are given reasons by quantitative and qualitative indicators in the forming experiment.