Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДІАГНОСТИКИ У ПРОФІЛАКТИЦІ АСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ НЕПОВНОЛІТНІХ

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вольнова, Леся Миколаївна
dc.date.accessioned 2014-04-08T15:46:27Z
dc.date.available 2014-04-08T15:46:27Z
dc.date.issued 2013-02-02
dc.identifier.citation Вольнова Л.М. Соціально-педагогічні аспекти діагностики у профілактиці асоціальної поведінки неповнолітніх [Електронний ресурс] / Л. М. Вольнова // Междисциплинарные исследования в науке и образовании. Электронный науч. журнал. – 2012. – № 1 K. – Режим доступу : http://mino.esrae.ru/158-1091 (дата обращения: 21.02.2013) ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4955
dc.description.abstract Розглянуто основні етпаи процесу виявлення та визначення своєрідності антисоціальної поведінки неповнолітніх як умови, що забезпечить плідну спільну роботу соціального педагога та учнів. Проведення соціально-педагогічної діагностики антисоціальної поведінки описано через такі етапи: 1) встановлення тих проявів їх поведінки, котрі правомірно класифікувати як антисоціальні, або делінквентні; 2) визначення ступеня вираженості антисоціальності та міри дії на особу: а) організаційно-педагогічний аспект - систематизація типів неповнолітніх, що проявляють антисоціальну поведінку, б) соціально-педагогічний аспект - визначення рівня антисоціального вчинку неповнолітнього, встановлення мотивації та причин його поведінки, в) психолого-педагогічний аспект - встановлення особливостей неповнолітніх правопорушників). Окреслено низку вимог, які доцільно дотримуватися при дослідження осіб з антисоціальною поведінкою. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.subject антисоціальна (делінквентна) поведінка, вияви делінквентної поведінки, антисоціальний вчинок, мотивація антисоціальної поведінки, детермінація антисоціальних дій, особливості неповнолітніх правопорушників ru_RU
dc.subject.classification 316.362.1-055.52 ru_RU
dc.title СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДІАГНОСТИКИ У ПРОФІЛАКТИЦІ АСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ НЕПОВНОЛІТНІХ ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу