Короткий опис(реферат):
Розглянуто основні етпаи процесу виявлення та визначення своєрідності антисоціальної поведінки неповнолітніх як умови, що забезпечить плідну спільну роботу соціального педагога та учнів. Проведення соціально-педагогічної діагностики антисоціальної поведінки описано через такі етапи: 1) встановлення тих проявів їх поведінки, котрі правомірно класифікувати як антисоціальні, або делінквентні; 2) визначення ступеня вираженості антисоціальності та міри дії на особу: а) організаційно-педагогічний аспект - систематизація типів неповнолітніх, що проявляють антисоціальну поведінку, б) соціально-педагогічний аспект - визначення рівня антисоціального вчинку неповнолітнього, встановлення мотивації та причин його поведінки, в) психолого-педагогічний аспект - встановлення особливостей неповнолітніх правопорушників). Окреслено низку вимог, які доцільно дотримуватися при дослідження осіб з антисоціальною поведінкою.