ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Вольнова, Леся Миколаївна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2014-04-08T15:46:27Z | |
dc.date.available | 2014-04-08T15:46:27Z | |
dc.date.issued | 2013-02-02 | |
dc.identifier.citation | Вольнова Л.М. Соціально-педагогічні аспекти діагностики у профілактиці асоціальної поведінки неповнолітніх [Електронний ресурс] / Л. М. Вольнова // Междисциплинарные исследования в науке и образовании. Электронный науч. журнал. – 2012. – № 1 K. – Режим доступу : http://mino.esrae.ru/158-1091 (дата обращения: 21.02.2013) | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4955 | |
dc.description.abstract | Розглянуто основні етпаи процесу виявлення та визначення своєрідності антисоціальної поведінки неповнолітніх як умови, що забезпечить плідну спільну роботу соціального педагога та учнів. Проведення соціально-педагогічної діагностики антисоціальної поведінки описано через такі етапи: 1) встановлення тих проявів їх поведінки, котрі правомірно класифікувати як антисоціальні, або делінквентні; 2) визначення ступеня вираженості антисоціальності та міри дії на особу: а) організаційно-педагогічний аспект - систематизація типів неповнолітніх, що проявляють антисоціальну поведінку, б) соціально-педагогічний аспект - визначення рівня антисоціального вчинку неповнолітнього, встановлення мотивації та причин його поведінки, в) психолого-педагогічний аспект - встановлення особливостей неповнолітніх правопорушників). Окреслено низку вимог, які доцільно дотримуватися при дослідження осіб з антисоціальною поведінкою. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.subject | антисоціальна (делінквентна) поведінка, вияви делінквентної поведінки, антисоціальний вчинок, мотивація антисоціальної поведінки, детермінація антисоціальних дій, особливості неповнолітніх правопорушників | ru_RU |
dc.subject.classification | 316.362.1-055.52 | ru_RU |
dc.title | СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДІАГНОСТИКИ У ПРОФІЛАКТИЦІ АСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ НЕПОВНОЛІТНІХ | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |