Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування слухової уваги молодших школярів на уроках музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Миколінська, Світлана Іванівна
dc.date.accessioned 2014-03-31T13:35:40Z
dc.date.available 2014-03-31T13:35:40Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Миколінська, Світлана Іванівна. Методика формування слухової уваги молодших школярів на уроках музики : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. І. Миколінська ; наук. керівник Г. М. Падалка ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 20 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4909
dc.description.abstract Дисертацію присвячено розробці та науковому обґрунтуванню методики формування слухової уваги молодших школярів на уроках музики. Проаналізовано стан даної проблеми у науковій літературі, у теорії та практиці музичної освіти, конкретизовано сутність поняття «слухова увага молодших школярів у музичній діяльності», визначено її компонентну структуру, уточнено функції слухової уваги в музичній діяльності молодших школярів. У дослідженні розроблено критерії, показники та рівні сформованості слухової уваги молодших школярів; створено діагностичний комплекс для визначення стану сформованості досліджуваного феномену в учнів початкової школи. У дисертації розроблено цілісну поетапну методику формування слухової уваги молодших школярів на уроках музики, яка передбачає залучення учнів до активної участі в різних видах музичної діяльності з метою формування властивостей досліджуваного феномену: концентрації, стійкості, вибірковості, розподілу, переключення, обсягу. Результативність запропонованої методики виявилась у позитивній динаміці рівнів сформованості слухової уваги учнів експериментальної групи порівняно з контрольною. ru_RU
dc.description.abstract Thesis is devoted to the development and the scientific explanation of the forming of auditory attention to primary school children at the music lessons. Analysis of the status of this problem in scientific literature, the theory and practice of music education, economical essence of concept «auditory attention in primary school children in musical activity», defined its component-based structure, the functions of auditory attention in the musical activities of primary school children. The study developed criteria, indicators and levels of auditory attention to primary school children; creates a diagnostic complex to determine the condition of the researched phenomenon in primary school. A coherent staged methods to primary school children at the music lessons is developed in this dissertation. The methods involves engaging schoolchildren in active participation in various types of musical activities with the aim of forming properties of the studied phenomenon: concentration, stability, selectivity, distribution, switching, and amount of auditory attention. The effectiveness of the proposed technique proved the positive dynamics of levels of auditory attention of primary school children of the experimental group comparing with the control. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject слухова увага ru_RU
dc.subject концентрація ru_RU
dc.subject стійкість ru_RU
dc.subject вибірковість ru_RU
dc.subject розподіл ru_RU
dc.subject переключення ru_RU
dc.subject обсяг слухової уваги ru_RU
dc.subject методика формування слухової уваги молодших школярів ru_RU
dc.subject слухова увага ru_RU
dc.subject концентрація ru_RU
dc.subject стійкість ru_RU
dc.subject вибірковість ru_RU
dc.subject розподіл ru_RU
dc.subject переключення ru_RU
dc.subject обсяг слухової уваги ru_RU
dc.subject методика формування слухової уваги молодших школярів ru_RU
dc.subject auditory attention ru_RU
dc.subject concentration ru_RU
dc.subject stability ru_RU
dc.subject selectivity ru_RU
dc.subject distribution ru_RU
dc.subject switching ru_RU
dc.subject amount of auditory attention ru_RU
dc.subject method of forming of auditory attention to primary school children ru_RU
dc.subject.classification 373.3.016:781.22 (043.3) ru_RU
dc.title Методика формування слухової уваги молодших школярів на уроках музики ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу