Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Теорія і методика формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Реброва, Олена Євгенівна
dc.date.accessioned 2014-03-28T15:47:01Z
dc.date.available 2014-03-28T15:47:01Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Реброва, Олена Євгенівна. Теорія і методика формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії : автореф. дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 ; 13.00.04 / О. Є. Реброва ; наук. консультант О. П. Щолокова ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 44 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4890
dc.description.abstract У дисертації здійснено теоретичне, методологічне та організаційно- методичне дослідження проблеми формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії. Запропоновано поліпарадигмальний та міждисциплінарний підходи до теоретичної рефлексії феномену та поняття «художньо-ментальний досвід»; текто-партисипативний підхід та дименсіональнрий принцип до побудови методико-організаційної системи його формування. Узагальнено концептуальні положення щодо ментальної проблематики в теорії науки. Обґрунтовано методологічні та теоретичні засади художньої ментальності; визначено основні конвергентні блоки теоретичної моделі художньо-ментального досвіду: когнітивно- репрезентативний, ціннісно-регулятивний, мотиваційно-ідентифікаційний, якісно-творчій. Експериментально підтвердилася ефективність організаційно-методичної системи формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії, а також якісно-перетворювальна функція художньо-ментального досвіду, цілеспрямоване використання поліхудожнього середовища в усіх видах навчальної діяльності, привнесення в навчальний процес художньо-естетичного плюралізму як ціннісного феномену художньої освіти. Доведено ефективність спеціально розроблених методів та тренінгів. ru_RU
dc.description.abstract The thesis of dissertation presents a theoretical, methodological, organizational and methodological generalization of the problem of forming artistic and mental experiences of future teachers of music and choreography. Poly-paradigm method and methodology to poly-modal theoretical reflection and the phenomenon of "art and mental experience" proposed also as tecto-participatory method to building organizational and technical system in its formation of future music and choreography teachers. Conceptual provisions regarding mental problems in the theory of science, which are classified based on scientific approaches to pedagogical research mentality, are generalized. The methodological and theoretical foundations of artistic mentality, the basic blocks of converged theoretical model of artistic and mental experience: Cognitive-representative, value-regulatory, motivational-identification, qualitative and effective. On the dimensional principle basis the characteristics outlined organizational and technical system: functionality, procedural, quality, structural, consistency, quality management strategy subordination of education. Content of methodological, organizational, semantic and methodological components are grounded. The effectiveness of the proposed organizational and technical system forming artistic and mental experiences of future teachers, experimentally confirmed. Also its highly-converting function and impact confirmed on quality of professional training and professional development of future teachers of music and choreography. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject художня ментальність ru_RU
dc.subject художньо-ментальний досвід ru_RU
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва та хореографії ru_RU
dc.subject методично-організаційна система ru_RU
dc.subject текто-партисипативний підхід ru_RU
dc.subject поліпарадигмальний підхід ru_RU
dc.subject міждисциплінарність ru_RU
dc.subject artistic mentality ru_RU
dc.subject mental experience ru_RU
dc.subject artistic and mental experience of future teachers of music and dance ru_RU
dc.subject organizational method system art world picture ru_RU
dc.subject tectoparticipatory method ru_RU
dc.subject polyparadigm method ru_RU
dc.subject interdisciplinarity ru_RU
dc.subject.classification 378 +371.13+378.147+373.67 ru_RU
dc.title Теорія і методика формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics