Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теорія та методика формування виконавської культури скрипаля у вищих мистецьких навчальних закладах.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрейко, Оксана Іванівна
dc.date.accessioned 2014-03-28T15:19:42Z
dc.date.available 2014-03-28T15:19:42Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Андрейко, Оксана Іванівна. Теорія та методика формування виконавської культури скрипаля у вищих мистецьких навчальних закладах : автореф. дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 / О. І. Андрейко ; наук. консультант Г. М. Падалка ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 44 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4888
dc.description.abstract У дисертації здійснено теоретико-методологічне узагальнення і запропоновано нове вирішення наукової проблеми формування виконавської культури скрипаля. Вперше в теорії та методиці музичного навчання формування виконавської культури скрипаля досліджено як цілісну педагогічну систему в контексті багаторівневої освіти. В основу концепції покладено фундаментальну ідею, згідно з якою формування виконавської культури скрипаля базується на засадах взаємозв’язку, взаємозумовленості та взаємозалежності між розвитком його особистісних властивостей та фахових умінь. Виходячи з цього, як теоретико-методичне підґрунтя для ефективного формування означеного феномену розробляється інноваційний, мистецько-персоналізований підхід. Для успішного впровадження основних положень мистецько- персоналізованого підходу в навчальний процес у дисертації розроблена цілісна організаційно-методична система формування виконавської культури скрипаля, що передбачає активізацію процесів інтеріоризації інтерсуб’єктивних зв’язків між виконавцем і твором, виконавцем і композитором, виконавцем і слухачем, шляхом активізації процесів самовираження майбутніх фахівців у інтерпретації музики на тлі глибоко пізнання ними об’єктивної сутності художніх образів. ru_RU
dc.description.abstract This dissertation presents theoretical and methodological generalization and suggests a new solution of the scientific problem of forming a performing culture of a violinist. For the first time in the theory and methods of music education forming a performing culture of a violinist is explored as a complete pedagogical system in the context of multilevel education. The main idea of the concept suggests that forming a performing culture of a violinist is based on interconnection, interdependence and interrelation between the development of his personal features and professional skills. Therefore, as theoretical and methodological basis for efficient formation of the defined phenomenon, an innovative artistic and personalized approach has been developed. For successful implementation of the main provisions of the artistic and personalized approach to the educational process, an integral organizational and 45 methodological system of forming a performing culture a violinist, which involves activation of internalization of intersubjective relations between the performer and the work, the performer and the composer, the performer and the listener, by activation of self-expression of future specialists in interpretation of music in the background of their cognition of the objective essence of artistic images has been developed in the dissertation. To achieve this, four methodical complexes aimed at perfect forming motivational orientation, cognitive and reflexive, axiologicaly programing, creative and regulative, expressive and communicative components of performing culture of a violinist has been worked out in this dissertation. According to the elaborated criteria apparatus in experimental work diagnosis of the aforementioned components has been made and their results analyzed. In a forming stage of the experiment organizational and methodological system of forming a performing culture of a violinist oriented at achieving specified levels that provide for implementation of a phased method of forming the studied phenomenon, namely, adaptive and prescriptive, oriented and analytical, prognostic and transforming, and also corrective and harmonizing stages has been implemented. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject мистецько-персоналізований підхід ru_RU
dc.subject виконавська особистість скрипаля ru_RU
dc.subject художньо-персоналізована виконавська творчість ru_RU
dc.subject музично-виконавська новизна ru_RU
dc.subject комунікативний артистизм ru_RU
dc.subject artistic and personalized approach ru_RU
dc.subject performing personality of a violinist ru_RU
dc.subject artistic and personalized performing art ru_RU
dc.subject musical and performing novelty ru_RU
dc.subject communicative artistry ru_RU
dc.subject.classification 378.016:787.1.071.2 ru_RU
dc.title Теорія та методика формування виконавської культури скрипаля у вищих мистецьких навчальних закладах. ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу