Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування готовності майбутнього вчителя музики до інноваційної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Завалко, Катерина Володимирівна
dc.date.accessioned 2014-03-28T13:56:38Z
dc.date.available 2014-03-28T13:56:38Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Завалко, Катерина Володимирівна. Формування готовності майбутнього вчителя музики до інноваційної діяльності : автореф. дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 / К. В. Завалко ; наук. консультант Н. П. Гуральник ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 39 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4884
dc.description.abstract Дисертацію присвячено вивченню проблеми формування готовності майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності. Висвітлено теоретико- методологічні основи формування готовності майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності, розкрито сутність, проаналізовано концептуальні підходи та запропоновано провідний синергетичний підхід до формування означеного феномена. Узагальнено наукові підходи до аналізу інноваційної діяльності вчителя музики та ідентифіковано інноваційні концепції музичного навчання та виховання школярів. Визначено інноваційну парадигму вчителя музики та сформульовано авторську концептуальну модель інноваційної 39 діяльності вчителя музики, що складається з чотирьох соціокультурних підструктур – мікропростору, мезопросторі, макропростору та мегапростору. Визначено компонентну структуру готовності майбутнього вчителя музики до інноваційної діяльності. У дисертації розроблено технологічну модель формування готовності майбутнього вчителя музики до інноваційної діяльності, яка включає концептуально-парадигмальний та процесуально-методичний блоки. Згідно з виробленим критеріальним апаратом в експериментальній роботі здійснено діагностування готовності майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності, проаналізовано результати формувального експерименту. У формувальну експерименті запропоновано використовувати функції управління (планування, аналіз, облік, мотивація, контроль та координація) для досягнення мети формування готовності до інноваційної діяльності та обґрунтовано зміст і послідовність етапів формувального експерименту згідно з концептуальною моделлю інноваційної діяльності. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is devoted to study the problem of the formation of readiness of the future teachers of music to innovation activity. Theoretical and methodological basis for the formation of readiness of the future teachers of music for innovation activity were considered, the essence of it was revealed, conceptual approaches are analyzed and the leading synergistic approach to the formation of this phenomenon was proposed. Scientific approaches to the analysis of innovation activities of the teacher of music were generalized, innovative concept of musical training and education of pupils were identified. Innovative paradigm of music teacher was defined and author's conceptual model of the innovation activity of teacher of music was formulated, which consist of four socio-cultural substructures – micro-space, mezo-space, macro-space and mega-space. The component structure of readiness of the future teacher of music for innovation activity was defined. In the dissertation the technological model of readiness of the future teachers of music for innovation activity was designed, which includes conceptual-paradigmatic and methodological-procedural blocks. According to the criterion in experimental section the readiness of future teachers of music for innovation activity was diagnosed, the results of formative experiment were analyzed. In formative experiment it was suggested to use the functions of management (planning , analysis, accounting, motivation, control and coordination) to achieve the goal – formation of readiness for innovation activity, according to the conceptual model of innovation activity the essence and steps sequence of formative experiment were grounded. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject готовність до інноваційної діяльності ru_RU
dc.subject майбутній учитель музики ru_RU
dc.subject інноваційна педагогічна парадигма ru_RU
dc.subject інноваційна концепція музичного навчання та виховання ru_RU
dc.subject readiness for innovation activity ru_RU
dc.subject future teacher of music ru_RU
dc.subject innovative pedagogical paradigm ru_RU
dc.subject innovative concept of musical training and education ru_RU
dc.subject.classification 378.637.016:78 ru_RU
dc.title Формування готовності майбутнього вчителя музики до інноваційної діяльності ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу