Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стрига, Е. В.
dc.date.accessioned 2025-06-09T08:39:22Z
dc.date.available 2025-06-09T08:39:22Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Стрига, Е. В. Сучасні методи навчання китайської ієрогліфіки / Е. В. Стрига // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2025. – Вип. 103. – С. 126-131. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/48545
dc.description.abstract У статті висвітлено питання навчання китайської ієрогліфіки шляхом використання сучасних методів. Зазначено, що унікальність ієрогліфів у китайському письмі визначається їхньою історією, еволюцією, структурою та великою кількістю. Ця система письма вражає своєю особливістю та відмінністю від алфавітних систем. Кожен ієрогліф несе в собі значення та має власну форму, що відображає його семантичну природу. Їхня винятковість полягає в тому, що один і той самий ієрогліф може мати різні вимови, але його значення залишається сталим. Розвиток ієрогліфів почався тисячі років тому, і ця система продовжує залишатися ключовим елементом китайської культури та освіти. У китайському письмі ієрогліфи надають словам стале та не змінюване значення, що робить їх особливо потужними для вираження понять та ідей. Перераховані характеристики постали важливими для порушення питання класифікації та опису застосування сучасних методів навчання китайської ієрогліфіки, а саме: написання через походження ієрогліфа; ідеографічний через дві чи більше графеми; фоноідеографічний, де знаки складаються з двох частин, кожна з яких має свою функцію; фоносемантичний, де китайські ієрогліфи формуються на базі ідеограм і піктограм, які є фоносемантичними складовими. У роботі наголошено, що навчання китайської ієрогліфіки є тривалим процесом, який розпочинається з освоєння написання базових графічних елементів та згодом переходить до розвитку писемної компетентності, що в цілому націлено на досягнення володіння китайською мовою на соціально-побутовому, академічному та професійному рівнях. Перспектива подальшого вивчення окресленої проблеми пов’язана з розвитком технологій, оскільки з’являється дедалі більше програм, електронних і мультимедійних інструментів, що дозволяють вивчати китайську мову, зокрема ієрогліфіку, в інтерактивному та зручному форматі. Використання таких ресурсів постає корисним у освітньому процесі. uk
dc.description.abstract The article highlights the issue of teaching Chinese hieroglyphics using modern methods. It is noted that the uniqueness of hieroglyphs in Chinese writing is determined by their history, evolution, structure and large number. This writing system is striking in its peculiarity and difference from alphabetic systems. Each hieroglyph carries a meaning and has its own form, which reflects its semantic nature. Their uniqueness lies in the fact that the same character can have different pronunciations, but its meaning remains constant. The development of hieroglyphs began thousands of years ago, and this system continues to be a key element of Chinese culture and education. In Chinese writing, , hieroglyphs give words a stable and unchanging meaning, which makes them especially powerful for expressing concepts and ideas. The listed characteristics have become important for raising the issue of classifying and describing the application of modern methods of teaching Chinese hieroglyphs, name-ly: writing through the origin of the character; ideographic through two or more graphemes; phonoideographic, where signs consist of two parts, each of which has its own function; phonosemantic, where Chinese , hieroglyphs are formed on the basis of ideograms and pictograms, which are phonosemantic components. The paper emphasizes that learning Chinese characters is a long process that begins with mastering the writing of basic graphic elements and subsequently moves on to the development of written competence, which is generally aimed at achieving proficiency in the Chinese language at the social, academic and professional levels. The prospect of further studying the outlined problem is associated with the development of technolo-gy, as more and more programs, electronic and multimedia tools are appearing that allow learning the Chinese language, in particular hieroglyphs, in an interactive and convenient format. The use of such resources is useful in the educational process. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject методи uk
dc.subject навчання uk
dc.subject ієрогліф uk
dc.subject мистецтво uk
dc.subject китайська ієрогліфіка uk
dc.subject китайська мова uk
dc.subject писемна компетентність uk
dc.subject methods uk
dc.subject teaching uk
dc.subject hieroglyph uk
dc.subject art uk
dc.subject Chinese hieroglyphics uk
dc.subject Chinese language uk
dc.subject written competence uk
dc.title Сучасні методи навчання китайської ієрогліфіки uk
dc.title.alternative Modern methods of teaching Chinese hieroglyphics uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 37.02:81’35+811.581
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series5.2025.103.24


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу