ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Слободянюк, Л. В.![]() |
|
dc.contributor.author | Чумак, М. Є.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2025-06-09T08:28:55Z | |
dc.date.available | 2025-06-09T08:28:55Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Слободянюк, Л. В. Структурно-функціональний підхід при формуванні професійної компетентності майбутніх бакалаврів з комп’ютерної інженерії / Л. В. Слободянюк, М. Є. Чумак // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2025. – Вип. 103. – С. 102-107. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/48541 | |
dc.description.abstract | У сучасному світі, що характеризується стрімким розвитком технологій, якість підготовки майбутніх бакалаврів із комп’ютерної інженерії безпосередньо впливає на їхню конкурентоспроможність на ринку праці. Одним із перспективних підходів до вирішення цієї проблеми є структурно-функціональний підхід, що дає змогу розглядати професійну компетентність як систему взаємопов’язаних компонентів, кожен з яких відіграє важливу роль у забезпеченні успішної професійної діяльності. Структурно-функціональний підхід у підготовці майбутніх бакалаврів комп’ютерної інженерії сприяє розвиткові їхніх фахових компетентностей, критичного мислення і здатності вирішувати складні завдання, пов’язані з сучасними технологічними викликами. Застосування цього підходу передбачає комплексне вдосконалення освітніх програм, що дає змогу враховувати зміни у вимогах індустрії IT. Використання компетентнісно-орієнтованого навчання, оцінювання проєктної діяльності студентів, інтеграція сучасних цифрових технологій і адаптація навчальних програм – це сприяє підвищенню рівня підготовки фахівців. Важливими аспектами є інтеграція теоретичних знань і практичного застосування, що дає можливість студентам не лише отримувати фундаментальні знання, а й набувати навичок, необхідних для роботи в реальних умовах. Впровадження компетентнісно-орієнтованого навчання, використання сучасних цифрових платформ, методології проєктного навчання і дуальної освіти сприяє підвищенню ефективності освітнього процесу. Доведено, що структурно-функціональний підхід є важливою методологічною основою для формування професійної компетентності майбутніх бакалаврів із комп’ютерної інженерії. Його впровадження дає можливість підвищити якість освіти, адаптувати навчальні програми до сучасних викликів та сприяти розвиткові висококваліфікованих фахівців, здатних ефективно працювати в умовах швидкоплинного технологічного середовища. | uk |
dc.description.abstract | In the modern world, characterized by the rapid development of technologies, the quality of training of future bachelors in computer engineering directly affects their competitiveness in the labor market. One of the promising approaches to solving this problem is the structural-functional approach, which allows considering professional competence as a system of interconnected components, each of which plays an important role in ensuring successful professional activity. The structural-functional approach to training future bachelors in computer engineering contributes to the development of their professional competencies, critical thinking and the ability to solve complex tasks associated with modern technological challenges. The application of this approach involves a comprehensive improvement of educational programs, which allows taking into account changes in the requirements of the IT industry. The use of competency-based learning, assessment of stu-dents’ project activities, integration of modern digital technologies and adaptation of curricula – this contributes to increasing the level of training of specialists. Important aspects are the integration of theoretical knowledge and practical application, which allows students not only to receive fundamental knowledge, but also to acquire the skills necessary for work in real conditions. The implementation of competency-based learning, the use of modern digital platforms, project-based learning methodology and dual education contributes to increasing the efficiency of the educational process. It has been proven that the structural-functional approach is an important methodological basis for the formation of pro-fessional competence of future bachelors in computer engineering. Its implementation makes it possible to improve the quality of education, adapt curricula to modern challenges and promote the development of highly qualified specialists capable of working effectively in a rapidly changing technological environment. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | структурно-функціональний підхід | uk |
dc.subject | заклад фахової передвищої освіти | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | structural-functional approach | uk |
dc.subject | institution of professional pre-higher education | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.subject | professional competence | uk |
dc.title | Структурно-функціональний підхід при формуванні професійної компетентності майбутніх бакалаврів з комп’ютерної інженерії | uk |
dc.title.alternative | Structural-functional approach to the formation of professional competence of future bachelors in computer engineering | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 378.02:004.07 | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series5.2025.103.20 |