Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Смисловий фундамент впровадження кваліметричної моделі розвитку творчого потенціалу вчителів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Короід, Т. В.
dc.date.accessioned 2025-06-09T07:53:52Z
dc.date.available 2025-06-09T07:53:52Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Короід, Т. В. Смисловий фундамент впровадження кваліметричної моделі розвитку творчого потенціалу вчителів / Т. В. Короід // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2025. – Вип. 103. – С. 64-69. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/48532
dc.description.abstract За сучасних умов особливої актуальності набуває кваліметричний інструментарій для ефективного прийняття управлінських рішень. У статті розглянуто проблему кваліметричного підходу до оцінювання розвитку творчого потенціалу вчителів. Оскільки систематичний аналіз РТПВ виявляє причини щодо його рівня, визначає якість управління і вплив на позитивну динаміку трансформації особистості, тому зумовляє пошукову діяльність адміністрації щодо нових методів і функцій управління. Охарактеризовано доцільність використання кваліметричного інструментарію для аналізу, планування і прогнозування, здійснення поточного коригування процесу трансформації особистості й діяльності закладу освіти. Визначено, що управлінська діяльність – то ступінь здатності керівника чути, комунікувати, тому як процес отримання нових даних шляхом рефлексії потребує обробки. Тому при вимірюванні компонентів творчого потенціалу (далі – ТП) виготовленим кваліметричним інструментарієм застосовується кваліметрична модель, що забезпечує динаміку трансформації особистості. Особлива увага приділяється якості управління як категорії в парадигмі управління сьогодення. Обґрунтовано, що найефективніші управлінські рішення відіграють важливу роль щодо результатів діяльності закладу освіти з точки зору його позиціонування й конкурентоспроможності шкільної команди. Доведено можливість застосування методу кваліметрії в педагогіці й користь від технології використання моделі управління для оцінки рівня творчого потенціалу вчителя. Розглянуті аспекти дають підстави стверджувати, що професійна діяльність педагога та його індивідуальна сутність залежить від професійної компетентності менеджера та гнучкого управління. uk
dc.description.abstract In modern conditions, qualimetric tools for effective management decision-making are of particular relevance. The article deals with the problem of a qualimetric approach to assessing the development of teachers’ creative potential. Since a systematic analysis of the RTPD reveals the reasons for its level, determining the quality of management and the impact on the positive dynamics of personality transformation, it determines the search for new methods and functions of management. The expediency of using qualimetric tools for analysis, planning and forecasting, implementation of current adjustments to the process of per-sonality transformation and activities of an educational institution is characterised. It is determined that managerial activity is the degree of the manager’s ability to hear and communicate, since the process of obtaining new data through reflection requires processing. Therefore, when measuring the components of creative potential (hereinafter referred to as CP) with the developed qualimetric tools, a qualimetric model is used that ensures the dynamics of personality transformation. Particular attention is paid to the quality of management as a category in the management paradigm of today. It is substantiated that the most effec-tive management decisions play an important role in the performance of an educational institution in terms of its positioning and competitiveness of the school team. The possibility of applying the qualimetry method in pedagogy and the benefits of using the management model to assess the level of teacher’s creative potential are proved. The considered aspects give grounds to assert that the professional activity of a teacher and his/her individual essence depends on the professional competence of the manager and flexible management. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject учитель української мови uk
dc.subject професійний розвиток uk
dc.subject самореалізація uk
dc.subject управління розвитком творчого потенціалу вчителів uk
dc.subject кваліметричний інструментарій uk
dc.subject кваліметрична модель uk
dc.subject кваліметричний і методологічні підходи uk
dc.subject показники якості uk
dc.subject динаміка трансформації особистості uk
dc.subject конкурентоспроможність uk
dc.subject Ukrainian language teacher uk
dc.subject professional development uk
dc.subject self-realisation uk
dc.subject management of teachers’ creative potential development uk
dc.subject qualimetric tools uk
dc.subject qualimetric model uk
dc.subject qualimetric and methodological approaches uk
dc.subject quality indicators uk
dc.subject dynamics of personality transformation uk
dc.subject competitiveness uk
dc.title Смисловий фундамент впровадження кваліметричної моделі розвитку творчого потенціалу вчителів uk
dc.title.alternative The semantic foundation for the implementation of a qualimetric model of teachers’ creative potential development uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 374.1:[339.138:371.1]
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series5.2025.103.12


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу