Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Dido, N. D.
dc.contributor.author Kaniuk, O. S.
dc.date.accessioned 2025-06-09T07:46:07Z
dc.date.available 2025-06-09T07:46:07Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Dido, N. D. The importance of teaching grammar in ESP classes / N. D. Dido, O. S. Kaniuk // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2025. – Вип. 103. – С. 49-53. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/48527
dc.description.abstract The article examines the critical role of grammar instruction in English for Specific Purposes (ESP) courses, particularly for students from non-linguistic fields. Modern educational standards demand that specialists master a foreign language for both everyday social interactions and professional communication. However, non-linguistic students often face significant challenges in acquiring complex grammatical skills due to traditional teaching methods that rely on lengthy explanations and abstract rules. The article is aimed to explore the importance of grammar in ESP courses, the common challenges faced, and effective approaches for teaching grammar that strengthen students’ specific linguistic skills. The relevance of the study is determined by the need to develop grammar teaching strategies that better address the specific needs of ESP learners. The article explores how grammar, as the foundation of language structure, is indispensable in forming accurate and coherent sentences. It emphasizes that, for ESP learners, grammar should be taught in a contextualized manner, integrating the rules into real-life situations that mirror professional tasks. This approach not only facilitates the practical application of grammatical knowledge but also improves overall communicative competence. Furthermore, the article emphasizes the importance of balancing grammar teaching with opportunities for practical language use. Communicative exercises, authentic materials, and task-based activities are presented as effective strategies to help students understand grammatical forms and apply them accurately in professional contexts. uk
dc.description.abstract У статті здійснено спробу проаналізувати важливість навчання граматики на практичних заняттях з англійської мови за професійним спрямуванням для студентів нефілологічних спеціальностей. Сучасні освітні стандарти вимагають від фахівців володіння іноземною мовою як для повсякденного спілкування, так і для професійної комунікації. Однак студенти немовних спеціальностей часто стикаються зі значними труднощами у засвоєнні складних граматичних навичок через традиційні методи навчання, які ґрунтуються на тривалих поясненнях та абстрактних правилах. Метою статті є дослідження значення граматики на практичних заняттях з англійської мови за професійним спрямуванням, поширених проблем, з якими стикаються студенти, та ефективних підходів до викладання граматики, що сприяють розвитку специфічних мовних навичок. Актуальність дослідження зумовлена необхідністю розробки стратегій навчання граматики, які краще враховують потреби студентів, що вивчають англійську мову за професійним спрямуванням. Підкреслюється, що для студентів немовних спеціальностей граматику слід викладати в контекстуалізованій формі, інтегруючи правила у реальні ситуації, що відображають професійні завдання. Такий підхід не лише сприяє практичному застосуванню граматичних знань, але й підвищує загальну комунікативну компетентність. Крім того, у статті наголошується на важливості поєднання навчання граматики з можливостями практичного використання мови. Комунікативні вправи, автентичні матеріали та діяльність на основі завдань розглядаються як ефективні стратегії, що допомагають студентам зрозуміти граматичні форми та точно застосовувати їх у професійних контекстах. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject English for specific purposes uk
dc.subject grammar uk
dc.subject teaching strategy uk
dc.subject specialized field uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject communicative approach uk
dc.subject context uk
dc.subject task-based approach. uk
dc.subject англійська мова за професійним спрямуванням uk
dc.subject граматика uk
dc.subject стратегія навчання uk
dc.subject спеціалізована галузь uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject комунікативний підхід uk
dc.subject контекст uk
dc.subject підхід на основі завдань uk
dc.title The importance of teaching grammar in ESP classes uk
dc.title.alternative Важливість навчання граматики на заняттях з англійської мови за професійним спрямуванням uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 811.111’36:37.016
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series5.2025.103.09


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу