Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Інтеграція цифрових технологій у іншомовну професійну підготовку фахівців морської галузі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бліновська, Р. І.
dc.date.accessioned 2025-06-06T11:09:36Z
dc.date.available 2025-06-06T11:09:36Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Бліновська, Р. І. Інтеграція цифрових технологій у іншомовну професійну підготовку фахівців морської галузі / Р. І. Бліновська // Наукові записки [Укр. держ. університету імені Михайла Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, УДУ імені Михайла Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Видавничий дім "Гельветика", 2025. – Вип. СLX (160). – С. 20-28. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/48494
dc.description.abstract У статті досліджено та обґрунтовано теоретичні засади та практичні аспекти інтеграції цифрових технологій у процес іншомовної професійної підготовки фахівців морської галузі з метою підвищення їхньої комунікативної компетентності та конкурентоспроможності на міжнародному ринку праці. Перед викладачами іноземних мов постає нагальна потреба у вирішенні складного педагогічного завдання – моделювання іншомовного освітнього простору, максимально наближеного до природних умов функціонування мови. Зазначено, що засоби цифрових технологій виступають потужним інструментарієм, що забезпечує ефективне занурення здобувачів освіти у віртуальне середовище, яке імітує іншомовне освітнє середовище. Технологія навчання, що базується на зануренні у віртуальну реальність, позиціонується як інноваційний підхід, спрямований на інтенсифікацію процесу опанування усної іншомовної професійної компетентності. uk
dc.description.abstract The article investigates and substantiates the theoretical principles and practical aspects of integrating digital technologies into the process of foreign language professional training of maritime specialists in order to increase their communicative competence and competitiveness in the international labor market. Foreign language teachers face an urgent need to solve a complex pedagogical task – modeling a foreign language educational space that is as close as possible to the natural conditions of language functioning. It is noted that digital technologies are a powerful tool that ensures effective immersion of students in a virtual environment that simulates a foreign language educational environment. The learning technology based on immersion in virtual reality is positioned as an innovative approach aimed at intensifying the process of mastering oral foreign language professional competence. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім "Гельветика" uk
dc.subject цифрові технології uk
dc.subject підвищення якості uk
dc.subject навчання іноземної мови uk
dc.subject конкурентоспроможний фахівець морської галузі uk
dc.subject іншомовна професійна комунікація uk
dc.subject іншомовне освітнє середовище uk
dc.subject digital technologies uk
dc.subject quality improvement uk
dc.subject foreign language teaching uk
dc.subject competitive specialist in the maritime industry uk
dc.subject foreign language professional communication uk
dc.subject foreign language educational environment uk
dc.title Інтеграція цифрових технологій у іншомовну професійну підготовку фахівців морської галузі uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.2:004]:37.091.3:81’243+656.61-051
dc.identifier.doi DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-udu-160.2025.03


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics