У статті досліджено та обґрунтовано теоретичні засади та практичні аспекти
інтеграції цифрових технологій у процес іншомовної професійної підготовки фахівців морської галузі з метою підвищення їхньої комунікативної компетентності та
конкурентоспроможності на міжнародному ринку праці. Перед викладачами іноземних мов постає нагальна потреба у вирішенні складного педагогічного завдання – моделювання іншомовного освітнього простору, максимально наближеного до природних умов функціонування мови. Зазначено, що засоби цифрових технологій виступають потужним інструментарієм, що забезпечує ефективне занурення здобувачів освіти у віртуальне середовище, яке імітує іншомовне освітнє середовище. Технологія навчання, що базується на
зануренні у віртуальну реальність, позиціонується як інноваційний підхід, спрямований на інтенсифікацію процесу опанування усної іншомовної професійної компетентності.
The article investigates and substantiates the theoretical principles and practical aspects of
integrating digital technologies into the process of foreign language professional training of maritime specialists in order to increase their communicative competence and competitiveness in the international labor market. Foreign language teachers face an urgent need to solve a complex pedagogical task – modeling a foreign language educational space that is as close as possible to the natural conditions of language functioning. It is noted that digital technologies are a powerful tool that
ensures effective immersion of students in a virtual environment that simulates a foreign language educational environment. The learning technology based on immersion in virtual reality is positioned as an innovative approach aimed at intensifying the process of mastering oral foreign language professional competence.