В статті розглянуто використання медіаосвітніх технологій на уроках математики як дидактичного засобу для розвитку творчого мислення. Успішний педагог сьогодні повинен уміти керувати не лише колективною діяльністю учнів, а й підтримувати індивідуальний розвиток кожного учня. Це завдання виходить за межі традиційних уявлень про педагогічний процес. Найкращі вчителі завжди знаходяться в пошуку інноваційних підходів, застосовуючи активні методи навчання, такі як робота в парах або малих групах. Вони використовують технічні засоби, опорні сигнали, вводять роль асистентів. Застосування медіатехнологій в освітньому процесі на уроках математики дає можливість вчителю урізноманітнити завдання та способи подання інформації. Завдяки медіатехнологіям розвивається критичне мислення учнів на уроках математики. Дослідження присвячено актуальній темі, тому що в експерименті ми використали медіаосвітні технології, щоб показати як можна використовувати творче мислення при створенні навчальної інфографіки та при проходженні тестування використовували сайт LearningApps.org. Полягав він в тому, що проводилися уроки, один з них був традиційний, наприкінці був проведений самостійна робота у вигляді тесту, а в іншому – матеріал навчальний (навчальну інфографіку) створювали по алгоритму самі учні та паралельно відбувалося пояснення теми. Наприкінці обох уроків учні виконували самостійну роботу у вигляді тестів. В підсумку, порівнюються бали учнів з кожного уроку та використовується статистичний критерій, і робиться висновок про те, яка технологія дає кращі результати. За результатами статистичної обробки результати першого контролю не перевищують результати другого, тобто рівень успішності при використанні медіаосвітніх технологій дає вищі результати та більш цікаво для учнів проходить урок, що дало підвищення успішності.
The article considers the use of media educational technologies in mathematics lessons as a didactic tool for the development of creative thinking. A successful teacher today must be able to manage not only the collective activities of also support the individual development of each student. This task goes beyond traditional ideas about the pedagogical process. The best teachers are always in search of innovative approaches, using active learning methods, such as working in pairs or small groups. They use technical means, reference signals, and introduce the role of assistants. The use of media technologies in the educational process in mathematics lessons allows the teacher to diversify tasks and methods of presenting information. Thanks to media technologies, students’ critical thinking develops in mathematics lessons. The study is devoted to a relevant topic, because in the experiment we used media educational technologies to show how creative thinking can be used when creating educational infographics and when passing the test we used the LearningApps.org website. It consisted in the fact that lessons were held, one of them was traditional, at the end of which independent work was carried out in the form of a test, and in the other – educational material (educational infographics) was created by the students themselves according to the algorithm and the topic was explained in parallel. At the end of both lessons, students performed independent work in the form of tests. As a result, students’ scores from each lesson are compared and a statistical criterion is used, and a conclusion is made about which technology gives the best results. According to the results of statistical processing, the results of the first control do not exceed the results of the second, that is, the level of success when using media educational technologies gives higher results and the lesson is more interesting for students, which increased success.