У статті розглядається вебквест як формування інформаційно-аналітичної компетенції студентів. Наводиться класифікація різнорівневих вебквестів, в основі якої лежать ступінь самостійності та активності студентів та інформаційно-аналітичні вміння при виконанні вебквесту. Обґрунтовано методику застосування різнорівневих вебквестів з метою підвищення ефективності їх використання у процесі формування інформаційно-аналітичної компетенції студентів. Звертається увага, що застосування вебквест технологій в освітньому процесі дозволить мотивувати студентів на занятті та підвищити рівень володіння іноземною мовою. Як відомо, мотивація пізнавальної діяльності студентів є однією з педагогічних умов для формування іншомовної комунікативної компетенції. Зроблено спробу проаналізувати, наскільки високою є ефективність навчальних інтернет-ресурсів, зокрема, технології вебквест, у її формуванні та розвитку. Структура вебквесту передбачає як індивідуальну роботу, і командну, коли інтерактивна форма навчання найбільше відповідають особистісно-орієнтованому підходу. У зв'язку з цим технологія вебквест сприяє розвитку мотивації до навчання, яка полягає не лише у зацікавленості студентів у пошуку потрібної їм інформації, а й у їхній готовності самостійно виконати поставлене завдання. Отже, студенти розвивають цим свої здібності до самостійної діяльності, що сприяє перетворенню отриманої інформації на більш обдумане розуміння. Таким чином, інтеграція технології вебквест у навчальний процес вирішує одне з ключових завдань сучасної освіти – збільшення обсягу позааудиторної самостійної роботи студентів, за рахунок якої процес метапізнання формує процес саморегуляції особистості, у зв'язку з чим самостійна робота набуває характеру керованості з боку самого учня. Її ефективність у процесі обумовлюється організаційно-педагогічним супроводом, спрямованим на максимальну реалізацію завдань, поставлених викладачем кожному з етапів вебквесту.
The article considers web quest as a means of forming students' information and analytical competence. A classification of multi-level web quests is presented, based on the degree of independence and activity of students and information and analy- tical skills when performing a web quest. The methodology for using multi-level web quests is substantiated in order to increase the effectiveness of their use in the process of forming students' information and analytical competence. As is known, the moti-vation of students' cognitive activity is one of the pedagogical conditions for the formation of foreign language communicative competence. An attempt is made to analyze how high the effectiveness of educational Internet resources, in particular, web quest technologies, is in its formation and development. The structure of the web quest provides for both individual and team work, when the interactive form of learning most closely corresponds to the personality-oriented approach. In this regard, the web quest technology contributes to the development of motivation for learning, which consists not only in students' interest in finding the information they need, but also in their readiness to independently complete the task. Thus, students develop their abilities for independent activity, which contributes to the transformation of the information received into a more thoughtful understanding. Thus, the integration of web quest technology into the educational process solves one of the key tasks of modern education – increasing the volume of extracurricular independent work of students, due to which the process of metacognition forms the process of self-regulation of the individual, in connection with which independent work acquires the character of control by the student himself. Its effectiveness in the process is determined by organizational and pedagogical support aimed at the maximum implementation of the tasks set by the teacher for each of the stages of the web quest.