Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль пам’яті у формуванні загальнонавчальних дій у молодших школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Співак, Н.В.
dc.date.accessioned 2014-03-25T10:55:08Z
dc.date.available 2014-03-25T10:55:08Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Співак Н.В. Роль пам’яті у формуванні загальнонавчальних дій у молодших школярів / Н.В. Співак // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С.163-165 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4833
dc.description.abstract У статті дано аналіз особливостям розвитку пам'яті у дітей молодшого шкільного віку. Пам'ять у дітей ще мимовільна, орієнтована на інтереси, вони не володіють мнемічними прийомами для покращення запам'ятовування і тривалого утримання в пам'яті навчального матеріалу. ru_RU
dc.description.abstract The following article analyses the characteristics of memory development among the children of primary school age. The children’s memory is still involuntary and focused on interests; children aren’t able to use mnemonic devices to improve memorizing and long-term memory retention of educational material. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject пам'ять ru_RU
dc.subject діти молодшого шкільного віку ru_RU
dc.subject запам'ятовування ru_RU
dc.subject memory ru_RU
dc.subject children of primary school age ru_RU
dc.subject memorizing ru_RU
dc.subject.classification 159.953: 373.3.091 ru_RU
dc.title Роль пам’яті у формуванні загальнонавчальних дій у молодших школярів ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу