ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Співак, Н.В. | |
dc.date.accessioned | 2014-03-25T10:55:08Z | |
dc.date.available | 2014-03-25T10:55:08Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Співак Н.В. Роль пам’яті у формуванні загальнонавчальних дій у молодших школярів / Н.В. Співак // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С.163-165 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4833 | |
dc.description.abstract | У статті дано аналіз особливостям розвитку пам'яті у дітей молодшого шкільного віку. Пам'ять у дітей ще мимовільна, орієнтована на інтереси, вони не володіють мнемічними прийомами для покращення запам'ятовування і тривалого утримання в пам'яті навчального матеріалу. | ru_RU |
dc.description.abstract | The following article analyses the characteristics of memory development among the children of primary school age. The children’s memory is still involuntary and focused on interests; children aren’t able to use mnemonic devices to improve memorizing and long-term memory retention of educational material. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | пам'ять | ru_RU |
dc.subject | діти молодшого шкільного віку | ru_RU |
dc.subject | запам'ятовування | ru_RU |
dc.subject | memory | ru_RU |
dc.subject | children of primary school age | ru_RU |
dc.subject | memorizing | ru_RU |
dc.subject.classification | 159.953: 373.3.091 | ru_RU |
dc.title | Роль пам’яті у формуванні загальнонавчальних дій у молодших школярів | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |