Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання цифрових інструментів для формування інформаційної компетентності учнів у навчанні технологіям

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трегуб, Ольга
dc.contributor.author Ліснічук, Андрій
dc.date.accessioned 2025-05-19T13:50:45Z
dc.date.available 2025-05-19T13:50:45Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Трегуб, О. Використання цифрових інструментів для формування інформаційної компетентності учнів у навчанні технологіям / О. Трегуб, А. Ліснічук // Технологічна освіта: сучасні реалії та перспективи розвитку : матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті академіка Дмитра Тхоржевського, 28 лютого 2025 року ; Актуальні питання графічної підготовки: теорія, практика та шляхи розвитку : матеріали ХІ Міжнародної наукової-практичної конференції, присвяченої пам’яті член-кореспондента НАПН України Віктора Сидоренка (1 березня 2025 року) / за заг. ред. Д. Кільдерова, В. Харламенко. – Київ, 2025. – С. 686-690. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/48304
dc.description.abstract У цих тезах описується роль цифрових інструментів у навчанні технологіям та їхній вплив на розвиток інформаційної компетентності учнів. Розглядаються різноманітні методики, такі як проєктне та змішане навчання, які сприяють активній участі учнів у навчальному процесі, розвитку критичного мислення та навичок співпраці. Особливу увагу приділено інклюзивному підходу, який забезпечує рівні можливості для всіх учнів і підтримує їхню автономію та мотивацію. Оцінювання навчальних досягнень із використанням сучасних засобів дозволяє об'єктивно відстежувати прогрес та враховувати індивідуальні особливості кожного учня, що робить процес навчання більш ефективним і адаптивним. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject цифрові інструменти uk
dc.subject інформаційна компетентність uk
dc.subject навчання технологіям uk
dc.subject проєктне навчання uk
dc.subject змішане навчання uk
dc.subject критичне мислення uk
dc.subject інклюзивний підхід uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject оцінювання навчальних досягнень uk
dc.title Використання цифрових інструментів для формування інформаційної компетентності учнів у навчанні технологіям uk
dc.type Thesis uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу