ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Харламенко, Валентина![]() |
|
dc.contributor.author | Яровенко, Аліна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2025-05-16T10:05:13Z | |
dc.date.available | 2025-05-16T10:05:13Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Харламенко, В. Профорієнтаційний потенціал уроків технологій: сучасні підходи та перспективи / В. Харламенко, А. Яровенко // Технологічна освіта: сучасні реалії та перспективи розвитку : матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті академіка Дмитра Тхоржевського, 28 лютого 2025 року ; Актуальні питання графічної підготовки: теорія, практика та шляхи розвитку : матеріали ХІ Міжнародної наукової-практичної конференції, присвяченої пам’яті член-кореспондента НАПН України Віктора Сидоренка (1 березня 2025 року) / за заг. ред. Д. Кільдерова, В. Харламенко. – Київ, 2025. – С. 725-729. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/48278 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається профорієнтаційний потенціал уроків технологій у сучасній освіті. Окреслено основні підходи до вдосконалення навчального процесу, які сприяють розвитку професійних компетентностей учнів та їхньому свідомому вибору майбутньої кар’єри. Проаналізовано впровадження STEM-освіти, використання проєктної діяльності, співпрацю з підприємствами, інтеграцію 3D-друку, робототехніки та програмування у навчальні програми, а також застосування інтерактивних форм навчання. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | профорієнтація | uk |
dc.subject | трудове навчання | uk |
dc.subject | технології | uk |
dc.subject | STEM-освіта | uk |
dc.subject | 3D-друк | uk |
dc.subject | робототехніка | uk |
dc.subject | інтерактивні методи | uk |
dc.subject | проєктна діяльність | uk |
dc.subject | цифровізація освіти | uk |
dc.title | Профорієнтаційний потенціал уроків технологій: сучасні підходи та перспективи | uk |
dc.type | Thesis | uk |