ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Havrylova, Nadiia![]() |
|
dc.contributor.author | Luskan’, O.![]() |
|
dc.contributor.author | Kuzmenko, N.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2025-05-12T13:21:04Z | |
dc.date.available | 2025-05-12T13:21:04Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Havrylova, N. Innovative forms, means and technologies in physical education of students / N. Havrylova, O. Luskan’, N. Kuzmenko // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025. – Вип. 4 (190). – С. 214-217. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/48173 | |
dc.description.abstract | Higher educational institutions of our country are called upon to graduate not only competitive, highly qualified specialists, but also spiritually and physically developed people, healthy and seasoned, capable of fruitful work and defending the Motherland. Strong health and good physical fitness of young people are one of the most important criteria for the development potential of modern society and indicators of the level of the cultural appearance of an individual. Education and comprehensive training of new quality specialists is possible only with the help of modern methods based on the latest achievements of information technology. The most pressing problem in physical education is the low level of physical health and physical fitness of students. According to many studies, students often have a negative attitude towards physical education. This indicates that physical education as a part of the general culture of the individual is not formed in students. Practice shows that not all students of the main group fulfill the standards of the work program, some students belong to a special medical group, about a third of students are generally exempted from practical classes due to health reasons. Low level of physical fitness and lack of systematic knowledge of physical education are associated with the lack of continuity in physical education of students in comprehensive schools and universities. Innovative technologies in the field of students' health help in the formation of the necessary knowledge, skills and abilities for a healthy lifestyle and help to use the acquired knowledge in everyday life. The cognitive activity of students is based on the optimal combination of motor and static loads, the use of special exercises for the prevention and correction of posture, vision training, the use of visualization and a combination of various forms of information. Of particular importance in mastering the basics and a healthy lifestyle of students is the optimization of their physical condition, preparation for life practice, which are considered as a huge contribution to the development of the culture of society and as a means of educating a comprehensively developed personality of students in the context of exclusively material values. Pedagogical technologies allow us to minimize improvised learning and move it to the path of preliminary design of the educational process and subsequent practical implementation. | uk |
dc.description.abstract | Вищі навчальні заклади нашої країни покликані випускати не тільки конкурентоспроможних, висококваліфікованих спеціалістів, а й духовно і фізично розвинених людей, здорових і загартованих, здатних до плідної праці та захисту Батьківщини. Міцне здоров'я та добра фізична підготовленість молоді є одним із найважливіших критеріїв потенціалу розвитку сучасного суспільства та показників рівня культурного вигляду особистості. Виховання та всебічна підготовка нових якісних спеціалістів можливе лише за допомогою сучасних методів, що базуються на останніх досягненнях інформаційних технологій. Найбільш актуальною проблемою фізичного виховання є низький рівень фізичного здоров'я та фізичної підготовленості студентів. За даними багатьох досліджень, студенти часто негативно ставляться до фізичного виховання. Це свідчить про те, що фізичне виховання як частина загальної культури особистості не сформована в учнів. Практика показує, що не всі студенти основної групи виконують нормативи навчальної програми, деякі студенти належать до спеціальної медичної групи, близько третини студентів взагалі звільняються від практичних занять за станом здоров'я. Низький рівень фізичної підготовленості та відсутність систематичних знань з фізичного виховання пов'язані з відсутністю наступності у фізичному вихованні учнів загальноосвітніх шкіл і ВНЗ. Інноваційні технології у сфері здоров’я учнів сприяють формуванню необхідних знань, умінь і навичок здорового способу життя та допомагають використовувати набуті знання у повсякденному житті. Пізнавальна діяльність учнів базується на оптимальному поєднанні рухових і статичних навантажень, застосуванні спеціальних вправ для профілактики та корекції постави, тренуванні зору, застосуванні наочності та поєднанні різноманітних форм інформації. Особливе значення в засвоєнні студентами основ здорового способу життя має оптимізація їх фізичного стану, підготовка до життєвої практики, які розглядаються як величезний внесок у розвиток культури суспільства і як засіб виховання всебічно розвиненої особистості студентів у контексті виключно матеріальних цінностей. Педагогічні технології дозволяють звести до мінімуму імпровізоване навчання і перевести його на шлях попереднього проектування навчального процесу та подальшої практичної реалізації. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | information technology | uk |
dc.subject | physical education | uk |
dc.subject | teacher | uk |
dc.subject | student | uk |
dc.subject | training | uk |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.subject | фізичне виховання | uk |
dc.subject | викладач | uk |
dc.subject | студент | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.title | Innovative forms, means and technologies in physical education of students | uk |
dc.title.alternative | Інноваційні форми, засоби та технології у фізичному вихованні студентів | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2025.04(190).44 |