ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Яковів, В. І.![]() |
|
dc.contributor.author | Верцімага, А. В.![]() |
|
dc.contributor.author | Західний, В. Р.![]() |
|
dc.contributor.author | Ковальчук, В. Я.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2025-04-08T08:15:20Z | |
dc.date.available | 2025-04-08T08:15:20Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Зміст робочої програми з навчальної дисципліни "Спортивні споруди та обладнання" / В. І. Яковів, А. В. Верцімага, В. Р. Західний, В. Я. Ковальчук // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025. – Вип. 3 (189). – С. 184-188. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47991 | |
dc.description.abstract | Мета дослідження – визначення змісту робочої програми з навчальної дисципліни «Спортивні споруди та обладнання» для здобувачів спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» освітнього рівня «бакалавр». Матеріал і методи дослідження. Матеріали дослідження: у своєму дослідженні нами було використано 14 літературних джерел та Інтернет-ресурсів. Методи дослідження: загальнонаукові методи теоретичного пізнання, педагогічні спостереження. Основні результати дослідження. Метою викладання дисципліни «Спортивні споруди та обладнання» є ознайомлення здобувачів з історичними аспектами розвитку будівництва спортивних споруд та формування спеціальних знань, умінь, навичок, які необхідні для будівництва, проектування та експлуатації спортивного обладнання. Завдання дисципліни: 1) вивчити нормативні дані і вимоги, які необхідні при будівництві спортивних об’єктів; 2) оволодіти знаннями та практичними навичками, які потрібні при експлуатації спортивного обладнання; 3) опанувати практикою будівництва спортивного обладнання, які не вимагають певних фінансових та матеріальних затрат; 4) знати основи проектування, організації, будівництва, фінансування та експлуатації спортивного обладнання. На лекціях здобувачі вивчають матеріал, який поданий у змістовому модулі вивчення даної дисципліни. Практичні заняття націлені на закріплення теоретичного матеріалу, який був поданий під час лекцій. Висновки. Робоча програма навчального курсу – це нормативний документ закладу вищої освіти, що визначає місце навчальної дисципліни в системі професійної підготовки фахівця, мету й завдання її опанування, роль та значення курсу для забезпечення здобувачами необхідними знаннями та вміннями. Робоча програма навчальної дисципліни розробляється лектором – провідним викладачем кафедри або створеною для цього робочою групою кафедри, яка викладає дану дисципліну на основі освітньої програми та навчального плану підготовки фахівця певного освітнього ступеня. | uk |
dc.description.abstract | The purpose of the study is to determine the content of the work program for the academic discipline «Sports Facilities and Equipment» for applicants for the specialty 017 «Physical Culture and Sports» of the educational level «bachelor». Research material and methods. Research materials: in our study, we used 13 literary sources and Internet resources. Research methods: general scientific methods of theoretical knowledge, pedagogical observations. Main results of the study. The purpose of teaching the discipline «Sports Facilities and Equipment» is to familiarize applicants with the historical aspects of the development of the construction of sports facilities and the formation of special knowledge, skills, and abilities necessary for the construction, design and operation of sports equipment. The objectives of the discipline: 1) to study the regulatory data and requirements necessary for the construction of sports facilities; 2) to master the knowledge and practical skills necessary for the operation of sports equipment; 3) to master the practice of building sports equipment that does not require certain financial and material costs; 4) to know the basics of design, organization, construction, financing and operation of sports equipment. During lectures, students study the material presented in the content module of the discipline. Practical classes are aimed at consolidating the theoretical material presented during lectures. Conclusions. The working program of the educational course is a regulatory document of a higher education institution that determines the place of the academic discipline in the system of professional training of a specialist, the goal and objectives of its mastery, the role and significance of the course for providing applicants with the necessary knowledge and skills. The working program of the educational discipline is developed by a lecturer - a leading teacher of the department or a working group of the department created for this purpose, which teaches this discipline on the basis of the educational program and curriculum for training a specialist of a certain educational degree. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk |
dc.subject | здобувач | uk |
dc.subject | нормативний документ | uk |
dc.subject | спортивні тренажери | uk |
dc.subject | програмні результати | uk |
dc.subject | higher education institution | uk |
dc.subject | applicant | uk |
dc.subject | regulatory document | uk |
dc.subject | sports equipment | uk |
dc.subject | program results | uk |
dc.title | Зміст робочої програми з навчальної дисципліни "Спортивні споруди та обладнання" | uk |
dc.title.alternative | Content of the work program for the academic discipline "Sports facilities and equipment" | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 796.02(075.8) | |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2025.03(189).34 |