Стаття присвячена дослідженню інноваційних методів підготовки бакалаврів і магістрів за спеціальністю «Фізична культура і спорт» в умовах сучасної освітньої парадигми. Мета дослідження – дослідити сучасні інтерактивні методи дистанційного навчання, спрямовані на організацію та ефективне управління навчальною діяльністю для підвищення рівня підготовки бакалаврів і магістрів спеціальності 017 Фізична культура і спорт. У процесі вирішення завдань застосовувались теоретичні методи дослідження: аналіз, систематизація, класифікація навчально-методичної літератури; метод аналізу педагогічної документації; педагогічного спостереження; контент-аналіз навчальних програм та методичне забезпечення. Результати дослідження. У роботі обґрунтовано значення впровадження інтерактивних технологій, цифрових платформ та дистанційного навчання для формування професійної компетентності студентів. Розглянуто ключові інструменти, такі як Moodle, Google Classroom, Zoom, Microsoft Teams та Mentimeter, які сприяють адаптивності освітнього процесу, розвитку критичного мислення, індивідуалізації навчання та інтерактивної взаємодії. Наголошується на важливості поєднання теоретичних знань із практичною підготовкою, зокрема через використання платформ для групової роботи, гейміфікації та автоматизованого тестування. Висновки. Здійснене дослідження підтверджує актуальність інтеграції інноваційних методів навчання у систему підготовки бакалаврів і магістрів за спеціальністю «Фізична культура і спорт». Результати дослідження свідчать про ефективність поєднання теоретичної підготовки з практичними аспектами навчання шляхом інтеграції сучасних IT-рішень, що створює передумови для формування висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців, здатних адаптуватися до умов динамічного професійного середовища.
The article is dedicated to exploring innovative methods of training bachelors and masters in the specialty "Physical Culture and Sports" within the context of the modern educational paradigm. The aim of the study is to investigate contemporary interactive methods of distance learning aimed at organizing and effectively managing educational activities to enhance the training quality of bachelors and masters in the specialty 017 "Physical Culture and Sports." The research tasks were addressed using theoretical research methods such as analysis, systematization, classification of educational and methodological literature; analysis of pedagogical documentation; pedagogical observation; and content analysis of educational programs and methodological support. Research Results. The study substantiates the importance of implementing interactive technologies, digital platforms, and distance learning for developing students' professional competencies. Key tools such as Moodle, Google Classroom, Zoom, Microsoft Teams, and Mentimeter are examined, highlighting their role in ensuring the adaptability of the educational process, fostering critical thinking, individualizing learning, and enhancing interactive engagement. The importance of integrating theoretical knowledge with practical training is emphasized, particularly through the use of platforms for group work, gamification, and automated testing. Conclusions. The study confirms the relevance of integrating innovative teaching methods into the system of training bachelors and masters in the specialty "Physical Culture and Sports." The findings demonstrate the effectiveness of combining theoretical preparation with practical aspects of education through the integration of modern IT solutions. This approach creates prerequisites for developing highly qualified, competitive professionals capable of adapting to the conditions of a dynamic professional environment.