Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Настільний теніс як засіб наукового та прикладного дослідження в освітньому процесі здобувачів освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ребрина, Анатолій
dc.contributor.author Малечко, Тетяна
dc.contributor.author Пустолякова, Лариса
dc.date.accessioned 2025-03-28T10:10:49Z
dc.date.available 2025-03-28T10:10:49Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Ребрина, А. Настільний теніс як засіб наукового та прикладного дослідження в освітньому процесі здобувачів освіти / А. Ребрина, Т. Малечко, Л. Пустолякова // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025. – Вип. 3К (188). – С. 255-259. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47883
dc.description.abstract У сучасному освітньому процесі важливим є використання інноваційних методів навчання, що сприяють розвитку фізичних і когнітивних здібностей здобувачів освіти, вихованню морально-вольових і прикладних якостей та особистісних властивостей, формуванню ціннісних установок на життя і професійну діяльність. Одним із таких інструментів є впровадження занять з настільного тенісу в освітній процес закладів освіти. Разом з тим, наукова обґрунтованість переваг настільного тенісу в освітньому процесі (на заняттях (уроках) фізичної культури та у спортивно-оздоровчій діяльності) потребує його більш широкої інтеграції як у освітні програми так і у процес реалізації наукових та прикладних дослідження у закладах освіти. Варто зазначити, що настільний теніс можна ефективно інтегрувати в освітній процес закладів освіти через включення його до освітніх програм з фізичної культури, проведення поза навчальних турнірів, ігор, секцій для популяризації безпечного та здорового способу життя тощо. Для підсилення можливостей настільного тенісу у процесі виховання та розвитку учнівської та студентської молоді інноваційним напрямком роботи може стати впровадження настільного тенісу як інструменту для наукових та прикладних досліджень. uk
dc.description.abstract In the modern educational process, it is important to introduce innovative teaching methods that contribute to the development of physical and cognitive abilities of students, the upbringing of moral and volitional qualities, the formation of value attitudes. One of such tools is table tennis classes, which combine physical activity, the development of reaction, attention, analytical abilities, self-control, etc. At the same time, the scientific validity of the advantages of table tennis in the educational process (in physical education lessons and in sports and recreation activities) requires its wider implementation and integration both into curricula and into the process of implementing scientific and applied research in ZZSO. Regular classes in this sport contribute to the harmonious comprehensive development of the personality: physical development (coordination of movements, speed of reaction, endurance, flexibility, agility); cognitive development (concentration of attention, strategic thinking, memory development, multitasking); social development (team interaction, development of communication skills, education of discipline and self-control, inclusiveness); psycho-emotional development (reduction of anxiety levels, development of perseverance, formation of motivation). Thus, table tennis is not only a sport, but also an important element of the comprehensive development of children and schoolchildren. It has a positive effect on the physical condition, mental abilities, social adaptation and emotional well-being of children. It is worth noting that table tennis can be effectively integrated into the educational process of ZZSO by including it in the school physical education program, holding extracurricular tournaments and sections to promote a healthy lifestyle, using the game to develop analytical thinking (calculation of angles, impact force, studying the trajectory of the ball), etc. To enhance the potential of table tennis in the process of education and development of schoolchildren, an innovative direction of work can be the introduction of table tennis as a tool for scientific and applied research. Various aspects of this sport can be used in pedagogical research and experiments. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject настільний теніс uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject діти uk
dc.subject учнівська та студентська молодь uk
dc.subject професійно-прикладна (профільна) фізична культура uk
dc.subject наукові дослідження uk
dc.subject table tennis uk
dc.subject educational process uk
dc.subject children and schoolchildren uk
dc.subject physical education uk
dc.subject scientific research uk
dc.title Настільний теніс як засіб наукового та прикладного дослідження в освітньому процесі здобувачів освіти uk
dc.title.alternative Table tennis as a means of scientific and applied research in the educational process of students uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796.246:37
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2025.03к(188).58


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу