Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Зміст і структура навчальної дисципліни "Гігієна та екологія" в системі підготовки здобувачів спеціальності "Терапія та реабілітація"

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поташнюк, І. В.
dc.contributor.author Боровець, О. В.
dc.contributor.author Сірман, О. В.
dc.date.accessioned 2025-03-28T09:46:38Z
dc.date.available 2025-03-28T09:46:38Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Поташнюк, І. В. Зміст і структура навчальної дисципліни "Гігієна та екологія" в системі підготовки здобувачів спеціальності "Терапія та реабілітація" / І. В. Поташнюк, О. В. Боровець, О. В. Сірман // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025. – Вип. 3К (188). – С. 245-248. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47880
dc.description.abstract У статті описано зміст і структуру навчальної дисципліни «Гігієна і екологія», яка викладається здобувачам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 17 «Терапія та реабілітація». Вивчення курсу спрямоване на цілісне формування у студентів поглиблених знань про основні закономірності формування суспільного та індивідуального здоров’я та оволодіння практичними навичками його збереження і зміцнення шляхом використання гігієнічних засобів. Сформульовано мету і завдання навчальної дисципліни, визначено форми організації навчального процесу (лекції, практичні заняття, самостійна робота студентів). Визначено систему знань, умінь, загальних та фахових компетентностей. Встановлено очікувані результати навчання майбутніх фахівців в сфері охорони здоров’я. Подано структуру навчальної дисципліни: змістові модулі та тематику. Також визначено основні методи навчання та контролю знань здобувачів. Окреслено специфіку вивчення теоретичного та практичного матеріалу навчального курсу. uk
dc.description.abstract Hygiene is one of the fundamental educational disciplines in the training of specialists in many fields. He studies the laws of influence on the body of individual people and entire groups of social, natural and artificial factors of the environment, as well as the internal environment in order to identify patterns of their positive and negative impact on the body. The article describes the content and structure of the academic discipline "Hygiene and Ecology", which is taught to students of the first (bachelor's) level of higher education, specialty 17 "Therapy and Rehabilitation". The study of the course is aimed at the integral formation of in-depth knowledge among students about the basic laws of the formation of public and individual health and mastering the practical skills of its preservation and strengthening through the use of hygienic means. The purpose and tasks of the educational discipline are formulated, the forms of organization of the educational process are defined (lectures, practical classes, independent work of students). The system of knowledge, skills, general and professional competences is defined. The expected results of the training of future specialists in the field of health care have been established. The structure of the academic discipline is presented: content modules and topics. The main methods of training and control of the knowledge of the acquirers are also defined. The specifics of studying the theoretical and practical material of the training course are outlined. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject гігієна та екологія uk
dc.subject навчальна дисципліна uk
dc.subject здобувачі вищої освіти uk
dc.subject охорона здоров’я uk
dc.subject hygiene and ecology uk
dc.subject educational discipline uk
dc.subject higher education students uk
dc.subject health care uk
dc.title Зміст і структура навчальної дисципліни "Гігієна та екологія" в системі підготовки здобувачів спеціальності "Терапія та реабілітація" uk
dc.title.alternative Content and structure of the discipline "Hygiene and ecology" in the system of training of applicants in the specialty "Therapy and rehabilitation" uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2025.03к(188).56


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу