Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування мотивації учнів середнього шкільного віку до рухової активності засобами фітнесу на уроках фізичної культури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жлобо, Т. М.
dc.contributor.author Суменков, М. В.
dc.contributor.author Жлобо, В. О.
dc.date.accessioned 2025-03-27T12:32:13Z
dc.date.available 2025-03-27T12:32:13Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Жлобо, Т. М. Формування мотивації учнів середнього шкільного віку до рухової активності засобами фітнесу на уроках фізичної культури / Т. М. Жлобо, М. В. Суменков, В. О. Жлобо // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025. – Вип. 3К (188). – С. 137-141. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47853
dc.description.abstract Метою дослідження є теоретичне обґрунтування особливостей формування мотивації учнів середнього шкільного віку до рухової активності засобами фітнесу на уроках фізичної культури. Наукова новизна дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні фітнесу як засобу формування мотивації учнів до рухової активності в умовах сучасної освітньої практики. Дослідження дозволяє визначити ефективність інтеграції фітнесу у освітній процес, а також пропонує нові підходи до організації уроків фізичної культури, спрямовані на активізацію мотивації учнів. Аналіз отриманих даних дає змогу розкрити психологічні та соціальні аспекти мотивації до рухової активності, а також виявити основні чинники, які можуть заважати або сприяти активному залученню учнів до регулярних занять фізичною культурою. Висновки. Формування мотивації до рухової активності через фітнес є складним і багатофакторним процесом, що потребує індивідуалізованого підходу до кожного учня. Використання різних мотиваційних стратегій, таких як включення різноманітних видів фітнесу на уроках фізичної культури, індивідуалізація вправ, підтримка емоційного комфорту та соціальна підтримка сприятиме розвитку не лише рухових навичок, але й формуванню позитивного ставлення до фітнесу як частини здорового способу життя. Це дозволить учням не лише досягти бажаних результатів, а й підтримувати інтерес до регулярної рухової активності на всіх етапах їхнього життя. uk
dc.description.abstract The aim of the study is to theoretically substantiate the features of forming motivation for physical activity in middle school students through fitness in physical education classes. Methodology. To address the research problem, the following research methods were used: theoretical (analysis and generalization of data from scientific and methodological literature) and sociological (surveying). The scientific novelty of the research lies in the theoretical justification of fitness as a means of forming motivation for physical activity among students within the context of modern educational practices. The study allows for determining the effectiveness of integrating fitness into the educational process and offers new approaches to organizing physical education classes aimed at activating students' motivation. The analysis of the obtained data helps uncover the psychological and social aspects of motivation for physical activity and identifies key factors that may hinder or support the active involvement of students in regular physical education activities. Conclusions. Forming motivation for physical activity through fitness is a complex and multifactorial process that requires an individualized approach to each student. Using various motivational strategies, such as incorporating different types of fitness into physical education classes, individualizing exercises, ensuring emotional comfort, and providing social support, will contribute to the development of not only physical skills but also a positive attitude toward fitness as part of a healthy lifestyle. This will enable students not only to achieve desired results but also to maintain an interest in regular physical activity at all stages of their lives. Thus, fitness as a method for stimulating physical activity is an important tool for forming healthy habits in students, developing their physical and mental qualities, and improving overall health. However, the success of this strategy depends on proper motivation, offering choices, and supporting students in their self-improvement process. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject учні uk
dc.subject фітнес uk
dc.subject фізична культура uk
dc.subject здоров’я uk
dc.subject рухова активність uk
dc.subject motivation uk
dc.subject students uk
dc.subject fitness uk
dc.subject physical education uk
dc.subject health uk
dc.subject physical activity uk
dc.title Формування мотивації учнів середнього шкільного віку до рухової активності засобами фітнесу на уроках фізичної культури uk
dc.title.alternative Activity in secondary school students through fitness in physical education classes uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2025.03к(188).29


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу